Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

zadnji dan.....to te ja pitam...hehe

evo...danas....petak....milina...završila škola...napokon...yes...oky Kiki drago mi je da si shvatio i da se ne ljutiš....danas sam bila u školi pa kod zubara...ma joo....morat ću nosit aparatić....molim boga da ne...ali...blabla....poslije zubara išla na kafu...smijeh...sa valje,sandritom,sisterkom,andreom,erikom i iliridom...smokin...ogovaranja....smijanja i ostalo znate kako to ide na kafi....smijehsmijeh....kasnije doma....cijeli dan na msn-u...i evo sjetila se ja da imam blog....lud....pa da napišem koju rečenicu....spava mi sezijeva moram kasnije na trening nisam bila već mjesec dana....burninmad...jedva čeka.....sretansretansretan......

primjetila sam da komentirate samo kad stavim slike....ali nemam toliko volje da se svaki dan slikam.....evo jedna od neki dan.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ostale ćete dobit kad se slikam sa ekipom za novu....kiss svima....


Post je objavljen 21.12.2007. u 15:30 sati.