Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavushavoli0000

Marketing

....san....

....pješčana plaža....u daljini krvavo sunce ide u zagrljaj moru....miris borova,šum valova.....romantika....vidim te....ideš prema meni....imaš onaj prekrasan osmijh...prilaziš lagano...sva drhtim....požuri...ne mogu te čekat....ali ti si prošao...otišao.....ostavio me samu...plačem....zovem te.....nema te....bol me ubija....srce se trga....teško dišem....sama sam.....nema pjeska,sunca....zima je....hladno....snijeg....srce je prazno.....samo....trebam te....trebam te kao nikoga do sad....snijeg škripi pod nogama....suze su mi najbolje prijateljica....vidim te....opet ideš prema meni....stao si....gledaš me....plačeš....prošla sam...prošla sam pokraj tebe,kao pokraj stranca....al tog stranca volim više od života.... htjeo si me opet povrijediti....ne mogu....boli....sanjam te svake noći....trebaš mi...fališ mi....volim te....potiskujem osjećaje...krijem suze....govorim svima da te mrzim,da mi nije stalo do tebe....a u dubini gorim na spomen tvoga imena.....možda te jednom prebolim...ali nikad te neću zaboravit...nikad te neću prestat voljeti....

Post je objavljen 17.12.2007. u 22:52 sati.