Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

u zadnje vrijeme nekak cesto govorim joj,ne znam zakaj,preslo mi u naviku...cekam lijepe zene i usput krajickom oka buljim u zabranjenu ljubav...i onda se pitam pa ko jos to gleda?!aha,moja mam i sestra...nisu normalne,jer cak i ja,koja u sve mogu buljiti i praviti se da ej zanimljivo,to ne mogu,uzas,ja ne znam zakaj se tak nekja uopce snima,ili operacija kajman,je kajman?!valjda je...imala je 4% gledatelji,to su oni scenaristi koji misle da su dobri,da znaju nekja anpraviti,e pa nisu...to bi bilo ko da ej mislim da dobro pjevam,a ja dobro ne pjevam....ne ne....

ne ne...sad sam se sjetila jucerasnejg sata povijesta,kad sma bila zivcana i cudna!mislim,puno vise zivcana i cudna nego inace...znju kornelija i darko...ne ne...o fuvk,ne opet,sama sebi se smiejm...ja ne vjerujem,a jos sam se nadala,pa ono da sma ipak normalna,a sad en znam cemu se smiejm...

vise ne volim profesoricu iz hrvatskog...sa malom dozom straha to pisem jer ipak sam enkaj na zalost pa na tudjim greskama nauciti,al sad me ej razocarala...nebudu vjerovali,al ona je bila meni najbolje profa,imala je provlae koje smo ugl smao kornelija i ja kuzile...gaj i ekipa...samo smo se mi tome smijale...a sad ju vise ne volim,ne,zbog sastavka i zbog ispita...a buuuuu

a bu bolje...pocele su lijepe zene...

pisala sam sastvaka o ljubavi i na enki nacin mi se svidjal,al ja en volim sebe kaj en mogu izraziti svoje misli onak kak bi trebalo,a ponekad cak i ja lijepo mislim,da ja marija ponekad imam i dobre misli,tj.liejpe filozofske...

idem danas na vjencanje...cekam da nina izadje iz kupaonice da mogu ja,2.5h me nema,isuse,kaj aj to pisem...

e da 50 cent,prav nam je reko,nebi ni ja vise dolazila kad su takvu halabuku napravila od ong vide kaj kak ti smrce koku,pa kaj i da?!a su oni mislili da toga nema,da to enpostoji...uostalom napravili su takvu hajku a samo zbog nagadjanja,,ma zivciraju em ti hrvatski novinari,diuz pompe iz nicega...

objvaila budem sliejdeci put sastavak o ljubavi,a i moj juris na vjetrenjace,hvala luciji kaj mi ga je napisala i bas se unesla u njega...pozna me :)...

i zal mi je kaj se s nekim ljudima nisam vec dugo cula...steta...al nada,nada,i nada,fico je na njemackom reko da se nada...ja mu velim da je nada kurva,a on da nada ipak umire posljednja,slazem se i sa svojim i sa njegovim...moram mu pohvaliti sastavak iz hrvatskog i kornelijin,stvarno su mi se svidjali...

fico jucer imal rodjendan,dobil zadnji dio potera,a nas ej pocastil sa milkom i bajaderom,jeeeeeeeeeeee :))

idem,idem se spremat...

uzivajte...jos tjedan dana,al ipak najgori tjedan ej proso...bas evlim korneliji kak sam se piatla kaj bi bilo da cijelu godinu ucima tak ko ovaj tjedan?!zakljucak:skrenula bi...tak da svaka cast onima koji cijelu godinu tolko uce...

jucer sam se najela rafaello kuglica,joj,kak bude danas puno kolaca!hehe

pal je snijeg,vani ej bijelo! :),bas je lijepo,al ja sam se vec jucer uspjela rasipati...pala sam,bedro me boljelo...bil ej to moj divan pocetak dana :)

aha,da ja sam rekla da idem,evo rjesavate me se...

jos samo pozdravi korneliji,luciji,ivani(btw hvala za slike,e da kad smo tu vec razmisljam da opet osisam siske,il ne,kaj mislite?!ne znate,a ni ja,ne zamarate se tim,ja da),marija odlazi!!!!!!!!!!!

i pozdravljam filipa i darka,i antonelu i elizabetu,i cijeli 2.a da ih sev en anbrajam pa ipak ih ej puno :)

al sad posebni pozdrav matiji,goranu,zvonimiru,mariji,ivani,pa jos jednoj ivani,korneliji,darku,romanu,filipu,loreni,valentinu,dariu,danijelu,jos jednom danijelu,kristini,petri,ani,mladenu,antoneli,dunji,renatu,karlu...
sad necu nekaj priznati,al sjecanaj tjeraju suze na oci...

i pozdrav svima vama kaj citate...poz....


Post je objavljen 15.12.2007. u 11:34 sati.