Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

...snijeg..yeah.......

evo i mene malo..
dugo se nisam javljala..bila sam zauzeta školom..ispravila sam
da se pohvalim fiz i kemiju...tooooooooo...
a još tjedan dana i gotovo..
jutros sam se ustala i išla na ispovijed za Božić...
jučer mi je bilo super u šk..zahvaljuući curama iz
razreda i našoj
ludoj mašti...
a to su:koka, tinchy, lidija, maja, matejica, pičić,....
ma jučer smo baš bile složne i lude..sve nam je bilo
smiješno osim pov(pisali smo test), al kada je ona
prošla sve je bilo
lakše..poslije imale
tzk i baš smo uživale..radile gluposti i pomalo
živcirale prof...kada je zvonilo zadnje zvono
izašli smo i grudale se snijegom..ma bili smo
ko djeca u vrtiću...
poslije smo ana megy i ja se zezale..a kada
sam došla kući napokon uživala jer su mi
prošla 2 najgora tjedna u životu..sami testovi
i odgovaranja...
sada uživam u sobi a vani pada sbjeg...
prava mala idila... et pusa svima i voli vas vaša
Monika


Image Hosted by ImageShack.us




Post je objavljen 15.12.2007. u 10:35 sati.