Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rajcicejeftino

Marketing

WidgetBucks - humanitarni oglasi?

Odem ja na jednu svoju stranicu gdje se nalazio jedan WB oglas i vidim da nešto nije u redu sa oglasom, nema više onih veselih boja i proizvoda koji skakuću. Samo jedna slika. I u uglu onaj poznati nam logo kojeg ne volimo gledati: Ad Council. Za one koji ne znaju to su neplaćeni humanitarni oglasi koje većina mreža koristi kada nemaju oglase za prikazat posjetitelju.

I kliknem ja desnim gumbom na oglas, kliknem properties i vidim da se slika nalazi na domeni yieldmanager.com. Poznata domena. Posjetim domenu i napise se Right Media Exchange. To je firma u vlasništvu Yahooa, bavi se pružanjem CPM oglasa malim publisherima ali ima i poseban program za velike publishere. Pretpostavljam da im je WidgetBucks jedan od tih velikih publishera.

Ne znam sad točno kako radi taj njihov program za velike publishere ali nema kako drugačije radit nego da dodje oglašivač, uplati novac i postavi svoj banner koji će se prikazivati publisherima. Diio toga novca naravno uzet će Yahoo, tj. njihova firma Right Media, a dio novca otići će WidgetBucksu. Taj dio koji dobije WidgetBucks vjerojatno će podijeliti sa nama. Dakle novac se dijeli na tri dijela, a koliki dio ćemo mi dobiti ne zna se.

Ali činjenica da sam ja ugledao Ad Council reklamu djeluje obeshrabrujuće jer sam rekao da uglavnom ako vidimo te oglase znači da za njih nećemo biti plaćeni nego da humanitarno prikazujemo oglase. Sve CPM mreže uglavnom ne vide isplativost u prikazivanju oglasa posjetiteljima iz naših krajeva. Eh tko li je izmislio taj geotargeting :@

Opet vas pozivam, neka mi se netko javi tko ima WB oglase na hrvatskoj stranici pa neka kaže svima koliko zarađuje i da li se isplati.

Post je objavljen 11.12.2007. u 23:43 sati.