Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

hm,kak zapoceti?!ja nikad ne znam o cem bi pisala,al vec mi je dosta onih mojih posteva,svi u nekom sjebanom stanju,necu o razocaranjima ovih dana,jbg,kaj sma aj mislila da toga u zivotu nebu?!nema veze...idemo dalje,joj ne,to nebi htela pisati,pemo dalje...

sad mi se sandra rihlja na msn-u,a samo zato kaj je moja ljubav na pozitivnoj nuli :)...i tak,ja nemam zanimljiv zivot,pa mi se neda pistai,opet jucer nisam isla van,a bar sma imala kam,al nije mi se dalo,bila sam u petak na nastupu pa me i to izmorilo...

a post pisem jer sma obecala,ta elka!a buuu,a nema nis,sjetila bum se donekle zanimljivih tema kad budem vec kak ti napisala msn...e,da u subotu idem na vjencanje,prosla budem s 4,jako los prosjek,al kaj bi sad,bu bolje...

dosadno mi je,kornelija veli da pada kise,ne znam,ne vidim kroz prozor...moram priznati jako lijepo su nam ukrasili grda,ja sam mislila kak bude nakindjureno,a zapravo je bas lijepo,ma da jos ne shvacam onog andjela na crkvi kaj izgleda ko da pisa...

i slusam tu pjesmu vec 5put za redom,i jos mi nije dosadna,bas mi je dobra...pa idem aj videti kaj drugi pisu,pa ja nemam ideje...

joj,pa bil ej sv.nikola,nisma dobila sibu :),a bil ej i roditeljski,i nitko se niej deral,a imalo se zakaj :)

joj,idem,pozdravljam avs puno,idem se dop na msn,nemam pametnijeg posla...

i da gobac je ostal,jeeee,ja hocu da luka pobijedi,joj kka mi je lijepi,ja bi si ga doma odnesla!uh...

pa pa


Post je objavljen 09.12.2007. u 18:57 sati.