Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

evo meeee.....baš ste me poželili...heh...hahaha....

heh....ubilo me učenje...puknucu.cijeli dan sjedim za knjigom...poludit ćuuuu.....ovo nije normalno...ako padnem povijest...gotova sam....neću sjedit za tom knjigom cijele praznike...nema šanse .......ma evo hmmm...mjenajm mišljenje,....proći ću....I PROĆI ĆU,I PROĆI ĆU....i gotovo!!!!smijeh....hmmmm...šta da obučem večeras...hmmm...kad odličimjavit ću hehe....samo da ne idem u pidžami ...a kao što kaže moja ž u pidžami idu samo specijalci...heheh....a ja vjerujem da nisam takva...bar ne jošsmijeh.....i tako...gvečeras idem đir do vive,možda atelier...party.smokin i onda doma...ujutro imam tekmu pa se valja na vrijeme spremit i domorit....hmmmm jooojj...
dugo nisam zapalila...hehe....smokin...jedva čekam...pita mene stara ujučer dal pušim ja kažem nekad zapalim...a ona kaže ok samo nemoj da ti pređe u naviku...hehe imam lude starce...hmmm mislim imaju i oni svoju granicu i to ne prelazim....blabla______ DROGA I TRAVA____blabla__________NEMA ŠANSE_________
navratit ću sutra sa novim postom ili bar rezultatom utakmice....a sad idem sa andrejom(susjedom) i sa valjee gledat šta ću obuć...uživajte mi.....veselite se.....i dečki zapamtite jednu stvar:______samo mi je žao što ni jedan dečko nemože prihvatit curu onakvu kakva jeburninmad________potrudite se.....jer mi nećemo slinit za nikim_______sretan(namjenjeno svim dečkima)btw ako mislite da sam dobila nogu ili nešto...nisam....to sam dobila u mailu i shvatila da je istina)VOLIM VAS.....ŽŽŽ...PEPE....CURE SA ODOBOJKE.....I CIJELU EKIPU SA MSN-A....KISSS

Post je objavljen 08.12.2007. u 16:47 sati.