Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/disidentica007

Marketing

'jer sve što dobro je.. dugo ne traje..'


Glasna šaputanja hladnim i mramornim hodnikom narušila su moj savršeni mir.. trgnula sam se i pokušala pohvatati sve što se dalo usporediti s postojećom riječju!!.. između ostaloga, čula sam nešto što me jako zabrinulo.. zamislila sam se na trenutak.. i zaključila da je u tom trenutku, najbolja moguća opcija, vratiti se ponovno u svoje odaje!! No, ne.. riječi koje sam čula, jednostavno mi nisu dale mira ni na trenutak, pa sam se već nakon nekoliko sekundi dignula i pošla do kupaonice!! Onako osvježena, zaputila sam se k 'njoj'..
Već pri samim ulaskom u njezinu sobu znala je da je nešto bilo.. znala je da sam saznala.. pogledala me onim tužnim i neodoljivim pogledom i pokušavala mi je objasniti.. no, ja joj jednostavno nisam dala da dođe do riječi.. suze su bile jedina moja podrška.. najviše što sam mogla, izustila sam: 'hvala!!'.. i pošla u svoju sobu.. inače, to je jedino mjesto na koje sam s najvećim osmijehom kročim!!.. toga puta, bilo je drugačije.. hladno i tužno!! Nisam imala snage ni razmisliti.. i već se pored mene stvorio 'on', poljubio me.. i dao mi do znanja da je uz mene lijepim riječima!! Iako me do tada svaka njegova riječ oraspoloži, ovoga puta nije.. gledala sam ga blijedo, nekako, razočaravajući!! ..nisam ga imala snage pogledati u oči i zamoliti ga da izađe iz moje sobe!! Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja, ponovno me poljubio, a onda otišao!!.. još nekoliko trenutaka sam provela razmišljajući i u suzama.. zatim sam se dignula.. i pokazala se u najljepšem svjetlu. Umila sam se, obukla, našminkala i krenula van!! Nedaleko od mene, nalazi se klupica uz bosut s kojom rado podijelim neka svoja razmišljanja.. nije imala naslona, no, svejedno sam je voljela.. bez obzira što već dugo nisam bila išla tamo, taj put jesam.. već izdaleka sam vidjela dvoje ljudi. Bili su zagrljeni i sretni!!..ta mi je slika bila poznata, no, svejedno sam nastavila svoj put prema njoj. Koračala sam zbunjeno i sa strahom.. nekako, u glavi su mi se počele vrtjeti slike prošlosti iako to nisam htjela.. no, svaki pogled u daljinu podsjećao me na to.. suza u očima pokvarila je sve lijepe misli.. zastala sam na trenutak, obrisala suzu s lica, zatim nastavila svoj put.. kako je već podosta ljudi znalo da je to 'moja' klupica.. a kako su me vidjeli, otišli su s osmijehom na licu i s pozdravom!! Bila sam sretna.. pogledi na drugu stranu, rijeku,.. umirili su me!!.. aj lav ju bejbe.. cmok, cmok, cmok.. –zvuk (ponekad iritantni.. :@) koji mi javlja da mi je netko poslao poruku.. iako sam do tada mislila da je to 'ona', zbunila sam se kada sam vidjela ime, a još više sadržaj poruke.. isčitala sam par puta, jer sam mislila da sam pogriješila.. odvratila sam onako kako samo ja znam.. dobila sam potvrdni odgovor i on me zaista učinio sretnom- iznutra!!.. još smo nekoliko poruka razmijenili.. zatim je došao...........



hmm..?! kao i do sada, vjerujem da mnogi neće skužiti post.. no, vjerujem da osobe koje su u toku, hoće.. što ke i najbitnije!! eto, što više reći..?! ..uživajte!! ..pozdrav wavewave!! kiz liz kisskiss.. vooooolim vass.. cerekcerek

Post je objavljen 08.12.2007. u 14:07 sati.