Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

eheeeeeeeeejjjjjjjjjjjj.....:)

evo meeee.....SAD SE VIDI KO SU PRAVI PRIJATELJI haha.....zaboravit ću šta je ona rekla jer vidim da joj,kako moja pepe kaže fali daska u glavi..ma šta daska????neeee...cijela drvna industrija...hahaha....bedddd ...i tako...sve u svemu nećemo o njoj.....hmmm da ne kažu da sam savršena....reći ću neto što ste sigurno i primjetili i nešto što mi predstavlja veeeliki problem...-prištići....gade mi se...jutros sam išla kod dermatologa dao mi je da pijem kapsule i još dvije kreme da mažem...pa osušit ću se ko grana nesmijem ni jest ni pit ništa mliječno.burninmad...grrrr....nema više čokolade....jooojjj.....cry....haha joj ti vicevi...majko.....sad me neki tip pita dal sam manekenka..rofl.haahaha dada manekenka sa kratkim nogama....hahahahhaha...MA SIGURNO JESAM.......haha e nesmijem biti umišljena ....rofl...e da nesmijem pričat samo o sebi...haha ...a da pričam o mojoj mami....a nene o tati ću hahah....dada večeras se vraća iz bolnice...weee jedva čekam....hihihi.......nadam se da će biti sa nama za Božić....JOJ KAKO JE ŽIVOT LIJEP IAKO IMA JAKO GLUPIH LJUDI...ALI NE KAŽE SE ĐABE,DANAS JE TEŠKO BITI GLUP JER JE KONKURENCIJA VEEELIKA...HAHAHAHA dada.....baaaaaasmijeh....ništa uživajte mi....veselite se...i učite...da nebi bilo padanja.....cccc......kao ja povijet...ali moram odgovarat ....valjda ću ispravit....heh.....zujo
JOJ VOLIM VAS SVE A POGOTOVO MOJU Ž I NARAVNO PEPEEEEEE......VEJIKA kiss

Post je objavljen 07.12.2007. u 15:35 sati.