Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

joooj....hvala Bogu...petak jee...weeee

sretanNAPOKON!petak...hmmm...danas vale priperma party...heh a sutra je pravi...danas je samo zajebancija...a suta je ono bolje...hehhe jedva čekam....nut...bit će ludo...danas sam dobila 4 iz hrvatskog...a moglo je i bolje...jer ako mi nešto ide to je pisanje zadaćnice....smijeh...ako nekom treba napisat sastav,tu sam...samo mi recite temu i riješeno...smijehsmijeh....idući tjedan pišem povijest...jojnut...dobit ću komad i onda padam....grrrburninmad...moram štrebat....e da nisam vam rekla imam nekog novog u planu...hehecerek...jooj...baš mi je sljadak...cerek....al ne vjerujem da će biti nešto...nisam ja baš za vezu.....zujozujozujolud.. i tako....hmmm....evo vam jedna pjesmica...pa uživajte dok pišete komentare....VELIKA kisssvima.....



Post je objavljen 30.11.2007. u 14:19 sati.