Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zanimame

Marketing

Ovo je post o mom dečku :o)

Odlučila sam svoje blogere upoznati sa svojim dečkom. To je jedno krasno stvorenje koje stvarno zaslužuje biti dijelom ovog mog virtualnog svijeta pa sam mu odlučila posvetiti par redaka...

Sve je počelo još davne milenijske dvijetisućite godine. Upoznali smo se u buregđinici. U sitne jutarnje sate nakon izlaska, obavezna stanica prije odlaska kući uvijek je neka pekara, a tog jutra kao da mi je netko govorio neka se strpim koju tramvajsku stanicu i kupim fini, masni, topli burek u buregđinici blizu moje zgrade. Tako sam i učinila. Ulazim ja po svoj burek, a dolje u čošku stoji on. Bila je to ljubav na prvi pogled jer on je osoba koju jednostavno MORATE primjetiti. Razgovor je lagano počeo teći....čak mi je platio burek poput pravog kavalira kakvog dugo nisam srela. Pozvala sam ga na jutarnju kavu, a on je predložio da usput kupimo nekih slatkiša kako bismo taj svoj susret učinili što slađim. Pristala sam.

Od tog dana smo nerazdvojni. Zajedno smo već šest i kusur godina. Slažemo se kao lonac i poklopac. On je moj zaštitnik. Oduvijek sam, još kao mala djevojčica, maštala o tome kako ću imati muškarca koji će me štititi, nekoga pored koga ću se osjećati sigurno i zaštićeno. I u njemu sam to pronašla.

Ljudi često imaju krivu predodžbu o njemu koju stvore na temelju njegovog izgleda. Ali on je, uvjeravam vas, takva dobrica...što bi se reklo: ni mrava ne bi zgazio. Živimo zajedno i nama kuća nije tijesna.

Obožavam se s njim šetati gradom jer svaka je šetnja novi izazov. Volim kad se ljudi okreću za nama, to mi daje dodatno samopouzdanje. Volim kad me vani brani od tuđih pogleda. Volim kad pojede moj ručak bez prigovora i sa smiješkom na licu pita: "Ima još?" Volim kada nas na plaži gledaju i muškarci i žene ( muškarci jer su ljubomorni na njegovu liniju, a žene zato jer ga žele imati ). Volim kad me naveče prije spavanja par puta digne umjesto utega.
Volim ga zato što je naj. I uvijek je bio. Pa čak i najjači u razredu!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


heheheheheheheheheh :o)

Post je objavljen 30.11.2007. u 11:32 sati.