Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

:(:(:( neda mi se učit!!!!!!!:(:(:(

tuzanevo mene....neda mi se učit...poludit ću...stara već broji-nikad knjigu u ruke nisi uzela...od kada je počela školska godina...bla,bla,bla...nut A KAD MI SE NEDAAA..idući tjedan pišem 10 ispita...a ništa mi se neda učit....madhmmm.....sinoć smo imali utakmicu...i pobijedile...weeeesretan...3:1...dobre smo....ja i moja mala melany bile smo najbolji igrači -na klupi hahaha ...bedddzubo....al nea veze uživale smo slušajući tošeta...hehe i njegovu najbolji pjesmu....

i tako...ko i uvijek ubija me dosada....hmmm...i sad stvarno neznam više šta da vam pišem....
VI komentirajte...dajite mi savjete o čemu da pišem....napišite mi što vam se ne sviđa...i tako...ma znate vi kako to treba...wink
ae UŽIVAJTE mi vejikaaaa pusa svima....kiss

Post je objavljen 29.11.2007. u 14:47 sati.