Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

sad bi trebala pretrgati se od ucenja,al nebi bila ja marija da sad ucim,ma joj...ljuta sam sama na sebe,al na,neda mi se!sama sam doma,pa uzivam,jos da mogu na msnburninmad,al budem vec,i tak slusam,tj. gledam koncert dire straitsa i buljim u rjecnik iz njemackog,i u torak imam roditeljski,i gotova sam,joj,kad mi mama vidi ocjene!nebu,nebu,nebu,nebu dobro!al dobro,bude i to proslo,valjda...

i ja sam u pms-u,i sva zivcana,oprosti elka kaj sasm te mlatarila :(,i nekka sma zbedirana,i misici me bole,i dusa me boli :((,i osjecam se slabo,al sam i u nekom trenutku sretna,ma komplicirana sam ja,znam,al nemrem si pomoci...

i sda ne znam kaj da pisem,kaj idem uopce pisat posteve kad nema smisla da ih iko cita takve kakvi jesu?!bu bolje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lupala bi po tipkovnici,koji mi je?!uzas kak sma zivcana,i zakaj nisam svoja?!wtf?!

joj,znate kaj bi ja htejla?!nauciti se pisati na tipkovnici bez da mi je svaka druga rijec gramaticki netocna,vec me ej sram kak pisem...spava mi se...borba protiv vjetrenjaca,joj,vise ju ne volim,a bila mi najbolje,sad mi se zamerila...

zakaj ja nemrem imati normalne posteve?!ja necu sutra u skolu,a necu jesti sirovi krumpir da dobim temperaturu,mozda ne uspije,pa bum samo neko trovanje dobila...makar,ne bi ni to bilo lose...

.....................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................

mozda stvarno trebam doktoru...sad mi se place i spava...joj,izbrisala bi post,al encu,nek vide ljudi kak sam cudna

cudna sam : 1.imam cudne posteve
2.kad hodasm sama i dosadno mi je zbrajam brojeve na tablicama auta i diejlim ih sa 3 ili 4lud
3.imam faze kad se smijem kad mi neko mali prst pokaze
4.zima je,a ja jos uvijek hodam u majcii kratkih rukava,prosli tjedan i u kratkim hlacama
5.mogu abnormalno puno pojesti
6.usred noci u svojem ormaru vidim mrtve ljude,prije 2 tjedna u mojoj sobi ej bil tose
7.nekak mi je svejedno kaj budem sutra iz bio dobila 1
8.ne volim gledat filmove
9.nis me u zivotu pretjerano nezanima
10.mogla bi satima sedeti i buljiti u zid

jadno,jadno,jadno


Post je objavljen 28.11.2007. u 18:56 sati.