Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Nema naslova....po obicaju

Evo ja napokon pisem ponovo.....prvo.htjela bi pozdravit onu curu iz novaka koja mi je rekla da ne zeli rec ko je jer me zeli samo izivcirat...e pa to nije tako...to je rekla jer je cijeli novaki oce tuc......mene draga moja to vise ne moze izivcirat jer me moze samo nasmijat...haha...aj necu vise o tom...nije vrijedna tog.....
jucer sam bila na tomijevom rođendanu...bilo je prejebeno..,.nemam rijeci.....
htjela bi zahvalit svima koji su na mojoj stani u svemu...pogotovo mojoj dragoj KUMICI DAVORČICI.....hahaha.....
i naravno ostalima.......
ma sta ne smijem van..lol....smijem..ja uvijek nadem neki nacin da nagovorim starce...hah....ipak sam to ja :D
a i kad nemogu..dada je tu da me izvuce..a to mi se u zadnje vrijeme nesto cesto dogada..hahah
hvala na tolkim komentarima....iako sam ih vecinu ja posijala zbog ove male glupace.....opet ja o njoj...a tak bi ju naudarala..hahahah
a kaj da pisem...neam pojma....zabavno mi u zivotu u zadnje vrijeme.....stalno idem negdje..jos cu morat i na komorskin rođendan u subotu.......a i naravno i davorkin je tu......na tom cu morat pit..al majke mi moje.....
neku vecer mi jedan decko iz kvarta naruci amaro kojeg nisam ni mogla popit jer mi je bilo zlo..kao prvo od tog amara cim sam ga vidla a i od frendice koja se prek puta mene prepirala s jednim likom.....tak da mi je fakat bilo zlo pa sam se pobrala doma.......uglavnom......evo upravo sjedim kod dade i napusavamo se..hahahah..sala :XD
ici cemo na cugu do domina...sad me ova nagovara da pijem stock......jos cu na kraju zavrsit na youtubu kak pijem kak je ova moja kuma blesava jer je sve snimala neku vecer.......al to treba vidjet...hahah
nis...idem ja....ostavite puno komentara...idem polako..stavit cu neke fotke..pa si gledajte......ljubim vas,.....
pozdrav ekipi iz razreda....kumi koja je pored mene...lol...romančici......i ostalima koji citaju blog......pusssaaa

ovo je jedan frend opiceni s Pešćenice....lol
Image Hosted by ImageShack.us


ovo su isto dva spaljena decka iz kvarta....Šime i Dean
Image Hosted by ImageShack.us

i da...ovo sam ja...lol
Image Hosted by ImageShack.us




Post je objavljen 25.11.2007. u 18:21 sati.