Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/akocitasumri

Marketing

Tužna Mara

Negdje sam cital neki blog i pisale su rijeci...Mislim si koji kurac ova pise rijeci.Zake ne stavlja slova.Svasta....
Evo sad sam bas razmisljal i prdnul.A znas kaj sam razmisljal?
Moram priznat da nemam vise inspiracije za blog kak sam imal dok sam bil u srednjoj okruzen svim budalama.Sad sam stalno doma okruzen zidovima pa polako ali sigurno oglupljujem.
Ali iz mojeg bogatog stvaralackog pera proizasla je misao koju se moze samo motkom dotaknut kad je jako vedro i kad krvariš iz trbuha.
mali Ivica.
Zivio je u truloj jabuci s majkom koja je bila mrtva 3 godine al nije htio prijavit da ju je ubio jer je ubirao svaki mjesec 3 kune njezine mirovine i jos se hranio crvima koji su se kotili po njoj.U stanu u truloj jabuci mu je bilo jako zima kad je zapao snijeg pa si je zapalio zenu.Malu Teju.Bila je invalid i prosila je da joj neko strga ruku da u bolnici dobije jesti.Kako je Teja gorila sve je bilo ok i bilo je toplo al se trula jabuka zapalila i mali IVICA je napola izgorio a ostalo su stavili u čevape!!!!!
Dok je to sve gorilo vatrogasac Jeboježa je gledao u svoju amputiranu nogu i smijao se. "Ha ha ipak nisam ja najgori , ja svoju babu jebem dok je ziva a ne dok je mrtva ko ON.Fuj perverznjaku"

Post je objavljen 21.11.2007. u 15:33 sati.