Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/time4change

Marketing

HUMANITY

trosimo bilijune dolara na istrazivanje svemira u potrazi za inteligentnom vrstom s kojima bi mogli komouncirati, a imamo inteligentne vrste tu na zemlji s kojima i ne pokusavamo komunicirati....
Inteligencija je mogucnos zivjeti u harmoniji sa prirodnim svjetom.....po tom kriteriju mi smo najgluplja vrsta...
mi smo najinteligentnija vrsta na zemlji zato smo mi tako kazemo...nemamo nikakav dokaz za to. Ulješura ili spermokit ima najveci ikad razvijen mozak na zemlji i ljudi kazu pa to je velika zivotinja......i dinusauri su bili velike zivotinje s mozgom velicine oraha....slonovi, kitovi, dupini itd imaju veliki mozak ali nemaju tehnologiju a mi mjerimo inteligenciju pa tehnologiji...
Izgubit cemo vise biljnih i zivotinjskih vrsta od 1980-2045 nego sto smo izgubili u 65milijuna godina i mi smo krivi za to ali ne zanemaramo se time jer zivimo u svom svijetu u kojem smo zauzeti zabavljanjem i razlicitim glupostima....(dal ima zivota poslje ovog - mi zivimo sad ovo je raj kojeg unistavamo). Tolko smo unistili amazonu da znanstvenici danas pokusavaju napraviti bakteriju koja ce moc radit fotosintezu.Rijeka amazona presusuje al mediji to ne govore vise pricaju o gacama vlatke pokos. Jedini razlog po mom za zivot na zemlji je borba za zivot, ne samo za ljude nego i za zivotinje.







Post je objavljen 21.11.2007. u 11:51 sati.