Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mateica111

Marketing

Spoznaja...

Tražila san onog pravog,viruj mi nikad me nisu zanimali momci mojih godina,tražila san nekoga kraj koga bi bila 100% sigurna...iako san često mislila da takav ne postoji,ali onda san svatila da ono šta tražin poznajen (bar iz viđenja) još iz ranijih dana,svatila san da ipak postoji savršen osmjeh,kosa i oči,ali tek onda kad si me pogleda jednog vikenda iz svoga crnog bmw-a tad znala san TI SI TAJ...ali bojala san se to sebi priznat čisto iz straha...otad samo san te bespomoćno i neumorno tražila,molila Boga da te vidin,da ti čujen glas,otad volin tvoju plavu ricavu kosu,otad volin plave, a ne više crne likove,otad volin tvoj zamamni osmjeh,tvoje oči,otad te molin za poglede i riči upućene meni,otad noćima ne spavan misleći na tebe SVAĆAN SMISA SI CILOG MOG ŽIVOTA...Jednu nedilju nikad neću zaboravit,ta nedilja bila je središte svega,stavila je na vagu sva moja razmišljanja,želje i spoznaje...Doša si,stisnia mi ruku,tako da san cila protresla,zaziva si moje ime gotovo svake sekunde,izgovara si ga najlipše na svitu,gleda si me u oči onin svojin prodornin pogledon i smija mi se najlipšin osmjehon,radia si i sklekove za mene ("čak" njih 10),a onda mi se u trenutku približia toliko da san čak skupila snagu da te zagrlin i nikad više ne pustin,ali Vucina pisma pokvarila je sve jer zvala se MALOLJETNA...Tad svatila san puno toga,svatila san da je ogromna razlika u godinama,te godine razlike pomutile su moje želje...ali isto tako svatila san da koliko se god trudia nisi ravnodušan prema meni,kad si kraj mene,kad mi izgovaraš ime i pričaš sa mnon,kad su ti do ušiju došle riči pisme koja je čitala tvoje misli:"ŠTETA ŠTETA ŠTO SI MALOLJETNA,TAKO MLADA LIJEPA IZUZETNA.." nije ti bilo svejedno,diga si palac u znak slažen se i nasmija se ali ovaj put kiselo jer ipak složia si se s ričima...Ali šta je vrhunac cile priče ja svatila san da te volin,ma koliko bolilo i ma koliko mi bilo zabranjeno volin te i kako god završilo volit ću te i zauvik čuvat u kutku svoga srca...ZABRANJENO VOĆE JE IPAK NAJSLAĐE...cerek

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Cursors



Post je objavljen 20.11.2007. u 17:31 sati.