Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Hahah...ja sam bolesno dijete :XD

kako sam se shebalaa...ajme.....ne smijem van naravno.....zbog skole...a i sranja u skoli...to je sve kriva moja raska.....hvala lijepo.....
al u zadnje vrijeme mi je tak sve jadno...ne smijem van......vidla sam nes sta nisam smjela vidjet...al nea veze.......al kad se sjetim sta je bilo neki dan.....
do mene su dosli dada i sasavac i bili smo vani ispred moje ograde....bilo je oko jedanaest navecer..nisam ziher.....i mi pricamo...i sasa se nasloni na moju ogradu...i.....grune skupa s ogradom na pod....ahahaha...ja sam umrla od smijeha iako je moja ograda bila sjebana a sasa je lezao na njoj i nije mogo doc do zraka od smijeha.....onda sam ja pukla..pokusavala sam ogradu dic skupa s njima...al se ograda zaplela u susjedovu zivicu......onda je i davorka poludila pa ju je pokusavala izvuc....i ona povlaci ogradu prema sebi...ograda se izvuce i pukne nju u glavu.....ja sam pala na pod nisam vise mogla..bilo je previse za mene...i sam vidis nakon par minuta....sanducic se otkine s ograde i padne na pod i rasipa se......
mene stari sutradan pita koje potrgo ogradu....kad sam mu ispricala samo sta se i on nije puknuo smijat......a to nije nis bilo sad....jednom sam prozor rasipala cijeli zato sta je neki biser unutra kljuc zakljucao pa nisam mogla u kucu :D
i tak......kupila sam si novu jaknu...dvije nove majice....jedne nove hlace.....i stara mi je rekla da danas moram ic kupit cizme neke......a meni se bas i neda.....kupila sam si prije 2 mj. najkice neke sugave...dobro sad su sugave jer sam sam sve radila od njih..omg. i sad propustaju....jbg. a valjda cu otic poslije skole......
nista ljudi...ostavite komentare.....ja gibam.....pozzz mojoj ekipi s kvarta,ONOJ MALOJ GLUPACI KOJA SE BOJI PRIZNAT KO JE!,kraljicki,luciji,ani,kiki,ivoni,petri......,tomiju,dadicu i svima koji citaju blog..ljubim vas :D


Post je objavljen 19.11.2007. u 10:27 sati.