Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

jao meni trebam komat..i ujedno da četitam valentini rođ jer mi se nije prekjučer dlo pisat post samo zbog rođendana..

bok ljudofi,pa kako ste mi vi??ja fenomenalno.u srijedu niš spešl nije bilo...osim što sam se vidjela sa anty,fadetom,ivanom,petrom i nejcem...khm bome nejc ima super zurku i ful mi se sviđa pa ga ovim putem pozz...u četvrtak je bio valentini rođendanvalentina sretan rođendan od srca ti želim..puno zdravlja,srće,ljubavi te nek ti se ostvari svaka želja i san..e da u sklopu ovog viđenja s ekipom slušaj te sad ovo:ANTY,IVANA,NEJC,FRANE I JA IDEMO NA 7-MO DNEVNO SKIJANJE SAMI BEZ STARACA U HOTEL...PA NEMA BOLJEG..TAKO SAM SRETNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....JOŠ NA POVRATKU IDEMO U TOPLICEnjamipartyyespjevanutnaughtysretan..UŽIVAT ČEMO..AL DO TOGA IMA VREMENA.burninmadpa ja nemogu čekat prvi mjesec ja bi se sad več počela sprematcry.al sretna sam što idem sama..taman poslije nove godine...možda budem gore slavila rođendan,,,ionako idmo 2.1 a meni je 20.12 malo kasno al nema veze..bang.belj..sad četvrtak kako rekoh valentini je bio rođendan..na samom ulazu u školu zaletila sam se i zaderala da me cjela škola čula da sam joj čestitala rođendan...došli mi na sat matiše kad se ja ustala i rekla profesore danas je valentini rođendan...e kad je on počeo...mikica moja pa sretan ti rođendan..ti si moja miki pa zašto mi nisi to rekla...ovaj ju počeo ljubit..e jao si ga meni..ubit če me ovi..ovaj ju svu zabalio cjeli se razred smijaobeljroflkiss..a jadna...tako prošli sati i došli mi na zbor..ja profi rekla da joj rođendan i pred 40 nas odsvirala joj pjesmu..htjela me zaklat..a jbg..rekli mi svi da neču dobro proč jer 20.12 taman spada kad imamo matišu i da če me reč profesoru...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!crynoburninmadheadbang...još imamo nastup na taj dan...e pogriješila sam što to učinih...sad nema kajanja..u 8 sati išla sam s mateom u grad u kino..u 11 sati došo njen stari po nas..i došli doma..u petak tj jučer pisali smo 1.šk zadaču iz eengleskog nadam se 5 jer sam sve odg i mislim da je sve točno..onda pisali autobiografiju za sad sam napisala stranicu i pol ijako sam došla tek do vrtića..i ne da mi se više pisat o školi..u 6 h sam išla na trening otplivala sam pošteno 2.3 km...i otišla kod bake i tamo zaspala došla doma i čim se sastavila s krevetičem začorilazijev,,,sad idem na pozdrave i odoh kometirat marinu,romani i još nekima..a sad:molim te onaj ko mi ostavio komentar na blogu nek kaže ko je jer me zanima...ijako mislim na 3 ne znam tko je bilo bi mi drago da napišete bar incijale imena i prezimena...hvala:sad poz.marin,romana,tina,ekipa iz raz,pipotu,piški,ekipi od gore kod anty...te svima koji me znaju i ne znaju i koji posječuju blog..a jednom tajanstvenoj osobi pusa največa...volim te _ _ _ _ _!!!!cerekkiss

Post je objavljen 17.11.2007. u 11:15 sati.