Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/promina

Marketing

Stipendije djeci Općinara?

Većina općina, županija, gradova dodjeljuje stipendije odličnim učenicima, čije su obitelji lošijeg materijalnog stanja.
Već sam pisao na Blogu jedan post na tu temu u osmom mjesecu, nakon čega sam u «Narodnim novinama», ili nekom drugom oglasniku ili dnevnim novinama očekivao pronaći Natječaj općine Promina za dodjelu stipendija.
Nažalost, nisam pronašao očekivani Natječaj, i već sam pomislio da je 50.000,00 kuna koje je općina Promina namjenila za naše studente «propalo».

Ovih dana do mojih ušiju su došle za sada neprovjerene informacije da su stipendije ipak dodjeljene!
Prema tim informacijama, stipendiju općine Promina dobilo je između ostalih i dvoje djece jednog «visokopozicioniranog» Općinara.
Cjela priča oko dodjele stipendija djeci iz obitelji koja imaju lošija, ili nikakva primanja- a u Promini ima i takvih, nakon ovih informacija pada u vodu.
Osim ovo dvoje studenata o kojima se sad u Oklaju najviše priča, pouzdano znam da općina Promina stipendira još neke studente (Valjda roditelji ne bi lagali da im djeca već nekoliko godina primaju stipendiju od Općine?).

Općina Pormina je u svakom slučaju za Stipendije namjenila 50,000.00 kuna iz svog proračuna za 2007., a kome su ti novci olakšali studiranje teško ćemo saznati iz usta Općinara.

A tko smo mi njima da bi nam oni polagali «svoje» račune?
I onda još netko iz Općine ima obraza reći kako se mladi ne žele vratiti u Prominu?????

Nekad se na nepotizam gledalo sa gađenjem, barem sam ja tako odgajan.
Danas ljudi gledaju sa gađenjem one koje pričaju o nepotizmu.

Ipak, kad pročitate moje postove, razmislite o nekoliko stvari:

Da li podržavate dodjelu stipendija podobnima, a ne sposobnima?
Da li podržavate zapošljavanje ljudi u Državne službe i firme bez javnih natječaja?
Da li bi u svoju firmu zaposlili čovjeka s kojim niste niti riječi progovorili, samo zato jer je on prijatelj ili prijateljica «veznog igrača»?

Možete me osuđivati koliko želite dok i sami ne dođete u situaciju:

-da vaše dijete bude najbolje, a da stipendiju dobiju neki koji su daleko iza njega…
-da radite maksimalno kvalitetno, a da za šefa dobijete čovjeka koji nije u stanju riješiti psiho-test kroz godinu dana
-da na radno mjesto diplomiranog inženjera dođe čovjek koji se jedva sjeća gradiva iz osnovne škole
-da Vas smjene samo zato što imate drukčiju političku orijentaciju od «vladajućih», ( šta bi rekli- na pravdi Boga)
Dok ste vladajući ili s vladajućim te Vam stvari možda i neće smetati jer i vi sami kao i «Općinar» imate privilegiju i sami dobiti svoju krišku kolača.
Ali ničija svijeća ne gori do zore, i začas donji postane gornji, a gornji donji… i nikad se ne zna tko će kada iznad koga biti.

Životne priče su čudne, i kako poslovica kaže «okolnosti ne otkrivaju čovjeka, nego se čovjek otkriva u okolnostima».

Mi sami biramo pute kojima hodamo, a ne puti nas…


Post je objavljen 16.11.2007. u 19:28 sati.