Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paliangeo

Marketing

Samoposvečenje

Kak sam bedast nosam vam napisal kako se samoposvečuje ili ti ga inicira u Satanizam/Sotonizam

Ritual Posvete (Dedication Ritual) je jedna vrsta inicijacije. Cilj ovog rituala je da pokaze koliko smo ozbiljni prihvatiti sotonizam. Krscani ovo zovu "prodaja duse vragu". Naravno, opet, se to govori da bi zastrasilo i udaljilo ljude od sotonizma. Ne zato sto je to lose nego zato sto to vodi istini.

Nakon ovog rituala, moguce je stupiti u kontakt sa svojim Demonom Cuvarom, i on oznacava nas pocetak i ulazak u sotonizam. Ovo je ozbiljan ritual, tako da se ne bi trebao izvoditi dok nismo potpuno sigurni sto zelimo. Dakle, poznavanje sebe je ovdje itekako potrebno. Neki su ga i kritizirali jer treba rezati kaziprst i potpisati se sa krvlju, ali to je cista formalnost. Ono sto stvarno zelimo i ono sto nam je u srcu je najpotrebnije, tako da potpis krvlju i nije potreban, izvediv je i sa obicnom kemijskom olovkom.



Potrebno je:

- 1 ili vise crnih svijeca. Ako ne mozete nabaviti crne, plava i crvena su takoder dobrodosle.

- Sigurnosna igla ili zilet ili noz. (Paziti da ne bude preostar)

- Suho pero, koje ce se umociti u tvoju krv za potpis. (Ako se ne zelite rezati, crna kemijska ce obaviti svoje)

- Cist bijeli papir, dovoljno velik da se napise molitva ispod.

Napisi slijedecu molitvu ispod:

ISPRED SVEMOCNOG I NEIZRECIVOG BOGA PAKLA I U PRISUSTVU SVIH DEMONA BEZDANA, JA______ , PRIZNAJEM I POTVRDUJEM MOJE PROSLE POGRESKE. ODRICEM SE KRSCANSKOG BOGA JAHVE, ODRICEM SE NJEGOVOG BESKORISNOG SINA ISUSA KRISTA, ODRICEM SE NJEGOVE BUDALE I OHOLOG DUHA SVETOGA.

IZJAVLJUJEM DA JE LUCIFER/SOTONA MOJ JEDAN I JEDINI BOG. OBECAVAM DA CU GA PREPOZNATI I POSTOVATI U SVIM STVARIMA, ZELJECI ZA UZVRAT NJEGOVU MNOGOSTRUKU POMOC U USPJESNOM ZAVRSETKU MOJIH TEZNJA I ISPUNJENJU MOJIH ZELJA.





Vazno je okupati se prije svakog rituala. To se radi iz postovanja.

Kada si spreman, mozes zapaliti svijecu. Uzmi iglu, probodi kaziprst svoje lijeve ruke. Istisni krvi i potpisi se i citaj molitvu naglas. Preklopi papir i pusti ga da izgori u plamenu svijece. Nakon toga, mnogi ostanu meditirati dok svijeca ne izgori. Ritual zatvori sa: "neka tako bude" i "Hail Satan".


Česta pitanja
Pitanje:
Mogu li ritual izvesti vise od jednom?
Odgovor:
Ne! Sotonisticki rituali su stvarni i trajni. Ritual treba izvesti samo jednom.
Pitanje:
Izveo sam ritual, jedva da sam nesto krvi pustio na papir. Da li je ritual uspio?
Odgovor:
Da! Kolicina krvi nije vazna. To je samo formalnost. Sto je u nasim srcima i koje su nase namjere je mnogo vaznije od kolicine krvi u nasem potpisu.
Pitanje:
Mogu li kasnije ponistiti ritual?
Odgovor:

Sotonisticki rituali, za razliku od rituala drugih religija su stvarni i trajni. Primila sam veoma mali broj pisama od ljudi koji su bili zbunjeni i uznemireni od strane Krscana. Jedna osoba je izvrsila preobratni ritual i Sotona ga je napustio. U potpunosti. Sotona se nikom ne namece. Krscani su prevareni. Oni vjeruju da je njihov "Bog" pun "ljubavi" i "prastanja". Zapravo, ovo cudoviste je pakosno, i obasjava ljude mrznjom. Kada je neko uz Sotonu, onda je uvijek pod njegovom zastitom. On se brine za nas, i mi zapocinjemo novi zivot gdje vise nemamo brige koje druge tiste. Stvari nisu savrsene, ali su uvijek mnogo bolje. Sotona nikad ne kaznjava ljude koji ga se odreknu. On ih jednostavno napusti i onda su oni prepusteni sami sebi da trpe mucenje neprijatelja.

Ovi ljudi su mi pisali, jer su kroz nekoliko mjeseci molili Sotonu da ih primi natrag. Neprijatelj apsolutno nista nije ucinio za njih. Svi oni su se strasno kajali sto su ikada napustili Sotonu.

Pitanje:
Ja sam maloljetan i moji roditelji bi mi napravili velike probleme ako bi me uhvatili u izvodenju Sotonistickog rituala.
Odgovor:
Ako ne postoji ni jedan nacin da se ritual normalno izvede, mozete ga izvrsiti u svom astralnom hramu.
Mozete izvrsiti ritual kad malo odrastete. Izvodenje rituala posvete Sotoni u astralu se nista manje ne racuna nego onaj izveden u fizickom svijetu. Sotona je pun razumjevanja i brige prema adolescentima koji su prisiljeni na Krscanstvo dok zive sa roditeljima i dok su maloljetni.
Pitanje:
Ja sam maloljetan, zivim u Krscanskoj porodici i prisiljen sam od strane roditelja da idem u crkvu i da sudjelujem u Krscanskim obredima. Mogu li ja uraditi ritual posvecenja? Hoce li Sotona biti ljut na mene?
Odgovor:
Da, i dalje mozes izvesti ritual. Sotona razumje. Dok god si mu odan u svom srcu, on se nece ljutiti na tebe. Svi vi ispod 18 god. niste slobodni. Nije potrebno nikom davati zakletvu na vjernost prema Sotoni. Ono sto je u tvom srcu je mnogo bitnije nego bilo sto drugo. Sotona nas savjetuje u svojoj Crnoj Knjizi (Al-Jilvah) da ne dajemo nasu vjeru ako ce nam to donijeti neku stetu, sto je jako bitno za tinejdzere. Samo se odreknite Krscanskog "boga" u svom umu ako ste prisiljeni da sudjelujete u bilo kojem njegovom obredu. Sotona razumije da iznosenje u javnost zakletve na njegovu vjernost moze biti potpuno opasno, a u nekim slucajevima cak smrtno opasno za adolescente u Krscanskim porodicama.

Post je objavljen 15.11.2007. u 16:28 sati.