Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

hvala za 105 komova

evo da vam zahvalim...kako ste mi vi? kako vam u školi?kod mene je više manje sve super..jučer smo pisali povijest i bila je mogu reč dosta teška...prvi sat je bio tjelesni druugi hrvatski ne znam uopče što smo radili na hrvatskom..e da tjelesni..skakali smo u vis..umirli smo od smijeha...paička vam inače atletičarka al ona trči u dalj ne skače..za 2 si trebao preskočit 110cm..niko nije preskočio..za 3 je 120 to smo samo vale i ja preskočile...i pokušala sam na 130 al ne ide..treba vježbat al neču se ja tamo slomit zbog tjelesnog...upala sam među strunjače..inače sve cure u mom razredu više su od mene i one ne mogu preskočit...ja što sam niska..i mala uspjem a one ne...tu sam ih pokolopila..prof nam malo poremećen i reko širi noge..ja sam rekla njemu profesore ovo nije sat sexualnog odjela več lud...onda smo pislali povijest...i ništa više..jučer sam cijeli dan pisala biografije...idu mi na uši..do jučer nisam znala gotovo ko je marija jurić zagorka a sad znam 3 stranice na pamet o njoj...dakle danas bio sro prvi sam...ooo uživali smo..poslije toga blok sat kemije..eh kemija radili smo pokuse...ja sam se smijala..prvo smo morali neke ispitati vegetu i ptičiju hranu..ljudi nikad nisu vidjeli sjemenke pa su se zgadili a ja sam za 5 kn pojela sjemenku,..onda lizao je i šmrkao raul vegetu..sad naš pametni raul je pomješao vegetu i tu hranu zajedno..a da je vidila profa to cjela grupa bi dobila 1 zbog njega..oni meni baci ča...deru se na mene i ja sam samo itresla to na pod..cjela grupa je umirala od smijeha...i ulazi profa mi svi onako...pravimo se...thumbupzujodrugi pokus ispitivanje vode glupost...onda hr čitali biografije-to je daaaleko još gluplje...a mat...samim ulaskom u raz izderao se prof na nas...to smo morale iskoristit jer ttrebao na zbor...sjedila sam na zoru u zadnjoj klupi s malinom..smokin...sprdnje su letile..e neču pisat jer bi neko mogo bit zloban i znat za ovaj blog pa ču šutit....ko me malo bolje zna tj ko me zna znat če da su to bile provale...šuška se i vidi se da nam profi porastao trbuščić...mislimo da je trudna...nut..nekako me danas boli glava,povrača se...hladno mi je...valjda če me šta skupiti...uglavnom došla sam doma..i zaspala do radijatora...spavala sam do 6...počela sam pisat post...sad ga priivodim kraju...pozz vas sve a najviše dugija i marina tnx marine naa komovima vratit ču ih..odoh gledat zabranjenu ljubav..nemam pametnijeg posla...dead...pusa svima ne pišem idući post ako nema 100 komova..bay..ps vračam komove kolko mi ih ostaviš...ako pređeš 50 komova ostavim ti 60..sad stvarno booooooooook

vaša tonkica

Post je objavljen 13.11.2007. u 19:29 sati.