Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

evo,stavila ac/dc i sad uzivam...TNT,ma zakon su,tak mi adreanlin podizu,ko droga,i da moram zahvalit alenu kaj em obavijestil o nadolazecoj turnelij,i meni moji postavili ultimatum,ak prodjes s 5 mozes ici,a meni prosjek 4.0 :(,mogla bi se smao plakati,al ne,ma budmeo vidli,jos niej ni pocelo...

aha,sad da s epohvalim,dobila sam iz matematike,da,iz matematike,je da iz ispravka,i bil je lakse nego ispit,al ipak...

i tak,mi smo vam jucer ostali bez struje,tj.pol grada je,samo smo se spopikavali po kuci,a ja sam se sela na bicikl i vozila,nisam imala kaj drugo za raditi,i nisma naucila geografiju,al tak je odgodil ispravak za cet,i rekla mi je da imam najjadniju ispriku,rekla sam da nisam naucila jer nisam imala struje doma,ah,pa ja ne lazem,al posliej ej skuzila...imamo novu profu iz glazbenog,ne da da brbljamo nek veli da se nek dop sa papiricima :)

skuzila da ja previse razmisljam,da si previse pitanja u zivotu postavljam pa budem sad pokusala prestati...i skuzila sma da niko ne voli pricati s menom,sad pa vas gnjavim,totalno nesigurno pricam kad mi uvijek enko upadne u rijec,pa me en slusa,i sad vise ni pricala nebum,hehe,mos mislit...

i tak,danas je 13.

ne znam kaj da visem pisem,al ovo mi je ipak nolmarniji post od onog prije...

tak,ucite jer budete se cim dobite bolju ocjenu bolje osjecali,i ispravljajte ocjene ko ja,ah...

i opet pozdravljam,evo cijeli 2.a :),i sve iz prethodnog posta

pa-pa


Post je objavljen 13.11.2007. u 13:49 sati.