Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

new post

beljbeljevo da vam se javim...kako ste mi vi?....jučer mi je bio šok dan...dobila sam:iz tjelesnog smo radili nešto tj vješali se...onda hrvatski imali smo zamjenu iz fizike i dobila sam 4 iz fizike...onda imali zemljopis i pisali ispit dobila sam 2...inače 32 boda al 33 je već 3...idući sat moram odgovarat....dok je ovaj idući sat ispravljao ispite mi smo trebali radit natuknice ali smo se igrali skočvicom po razredu...drugi sat me digo pred ploču i tamo sam morala mu biti ispomoć...jer sam ga razočarala s tim da sam dobila 2..jer bi se on kladio da ču dobit 5 kao i uvjek...dalje imali biologiju...digla me i odjelila ocjene 2,2,3,4...moram to naštrebat i javit se...i išla na treningfino...PS. dora ubitt ću te sljedeći trening sama sam trenirala...trening je bio dosta zahtjevan al sam puno plivala 2 km i 175 m...i tako..kod mene niš secial..moram se ovaj vikend uvatit knjige...mislim da u pon pišemo povijest ali nisam sigurna...i tako...zajebavali su me dečki...e da nisam rekla na tjelesnom tj u svlačioni smo se tako prepale...zagrmilo je sve u isti glas smo vrisnule...inače ja se ne bojim grmljavine ali sam se usrala mislila sam da je potres...žunića je tolko zanimalo stanje atmosfere u ženskoj svlačioni da je čirio kroz donji dio vrata gdje je otvoreno ja sam namjerno naglo otvorila vrata i izašla u grudnjaku i boksama...koji krebil...čovjeće bili smo na izletu u 6 mj...kupali smo se bila sam u kupaćem...i njega zanima još--a cure neću sominjat koje kažu da nosim pus-up i da stavljam spužve...e pa legende su...AKO KOJA DOĐE OVDJE PORUČUJEM:DA NOSIM GRUDNJAK...ALI NEMAM RAZLOGA STAVLJAT 1SPUŽVU VEČ STAVLJAM 7 ŠKOLSKIH UNUTRA....da budu veće...e pa glupači...koda bi ja htjela veće od svojih...to što su one ljubomorne što su daske nije moj problem...dobro je reko murva kad si u sobi u mraku i dragaš paičku(jedan primjer daske) kad je dragaš ne znaš jel je maziš po leđima ili trbuhu...ajde neću vas sad zamarati...tim glupostima...pusica svima...a sad pozz:ROMANA sry za prošli put,tini,marinu,kiki,svom razredu,ekipi s treninga...i ako sam koga zaboravila nek mi oprosti...bay-baybeljmahwavezujonutrolleyesbeljsretanyesgreedy...hoću 50 komova inače ne išem post...

Post je objavljen 10.11.2007. u 14:33 sati.