Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

opet ja...hehe...ah,trebala bi pospremati stan,al kome je jos to da,moram i kolac napraviti,aha ja pecem kolace i jos niko nije iod njih zavrsil u bolnici,bravo ja,bar nekaj...

i sad prckam po blogovima,ubijam se od dosade,razmisljam kaj sve trebam napraviti,trebam uciti,jucer sam na vecer isla radit zadacu,bar to,ali mislila sma i uciti...sestricna je kod nas,jucer sam i nju i sestru htela zagutiti,nisu mi dale spavati,posto ja jos uvijek imam sobu sa setrom bile smo sve tri u istoj sobi,a o ne se smiju i smiju i nikak da stanu,onda sam ih sterala van,al su se one vratile,al poslije sam zaspala,i onda me probudila poruka u 5 ujutro,mislim ja stavim ponavaljanje svake minute i onda se to tak ponavljalo 5h....ah,na znam kja pisem,no ne znam,tak,kaj pisem,pisem...

e,da znate kak sma ja cool,nemam zvucniek na kompu pa slusam muziku tak da je komp spojen sa kucnim kinom,to uopce nije cool :(,pocela bum lupati glavom o stol,tak jadan post pa vec dugo nisam imala...ne znam pisati,te rijeci ne postoje u hrvatskom jeziku,al oni koji citaju kaj pisem valjda su se vec navikli,mislim,gramatika mi nikad nije isla,al sad i lupam krivo slovo u tipkovnici...

razmisljam da sve izbrisem,al ne budem,idem pospremat...

i sad budem pozdravljala korneliju(koja jucer nije htjela doci k meni!),luciju i ivanu(koje meni nikad nece reci da se u utorak 7.sat vidimo,e sad necu vise ni ja),elis(sretan rodjendan,malo sam uranila,al ne znam kad budem slijedeci post pisala,i brzo se oporavi,ono jucer me sokiralo) joj i setsri moram cestitati rodjendan koji ej bil u srijedu,i nisam joj nis kupila :(,kad dobim placu,ah,ja sam zlocesta sestra...i jos jednu ivanu pozdravljam kaj me trpi kad idemo ujutro zajedno u skoli,i sandru kaj me trpi kad idemo zajedno iz skole,i i filipa,i elku,i nelu,i darku koji ne da da buljim u njega,i dalibora kaj me trpi na msn-u,i mislim da sad pise mat koju zna za 5+ :),i baku i dedu,i mamu i tatu,o boze koga nisam jos pozzz,ma sve ja pozdravljam,i one koji mi komentiraju...

sram me kaj budem ovo objavila,ma nije,kak smo mi ljudi cudni

i sretan imendan svim martinama,martinima,i ne znam ko jos sve ima...

sad pa je stvarno gotovo...



Post je objavljen 10.11.2007. u 10:06 sati.