Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Evo i mene......

Tolko tog moram rec u ovom postu......ovaj jedan dio cu posvetit nekoj maloj bahatoj glupaci iz mog kvarta.: kao sto sam i rekla.....meni je zao sta si ti tak glupa al ja ti nisam kriva sta nisi jedna od omiljenih u drustvu...ili ako si cura na koju mislim ti svog drustva ni nemas neg se okolo fukaras s deckima....mislim sorry al istina je..ja tebe jos do sad nisam van vidla s nijednom curom.....ako si ti ona na koju mislim.....uglavnom.....samo si sranje napravila s ovim svojim mutavim komentarima....jer ak saznam ko si....ni Bog i Isus Krist ti nece pomoc....ja sam ozbiljna...i ak me vec znas onda znas kakva sam kad poludim.....zato ne pljuj ni po meni ni po Komorski ni po Eni jer je to samo jos jedan bolestan ispad a duboko u sebi znas da si JADNA da jadnija nemres ni bit.....i da trebas malo poradit na sebi.....i najvaznija stvar....znas da sam bolja od tebe i ak si tolko zivcana i ljuta dodes lijepo do mene pa mi to sve kazes sta si napisala tu.....nemas muda? znam.....jebiga zivot je takav........zalim te.....bas si jadna......

to bi bilo to ovoj nekoj......sad sta ima novog'? :-)
pa moj kvartovski kafic se pretvorio u veselog andriju :D
hah.-....ma pustaju cajke...pije se...pusi se.....pjeva se.....ma sta god oces.....
ja sam neki dan exala stock.....eto doslo mi je...pukla sam :D
kakvih se ja provala naslusam svaki vikend..nes nevjerojatno.....
dode mi jedan frend: e....a zas ti mene izbjegavas stalno?...haha...daj molim te..ja ga blijedo gledam....ma ko tebe izbjegava..hah....
onda drugi tjedan taj isti decko: e....a zas se ti mene sramis kad me vidis...mislim uvijek kad radim vani neke face il ti se nasmijem il ti namignem ti okrenes glavu :-)
i onda sam mu ja objasnjavala zas je to tak...bla bla.....ma decko je zakon...ocito su svi iz ugostiteljske malo bolesni :D
juces dodem frendici: e dal mi mozes posudit onu peglu za kosu....?
dode ona: a di je?
ja kazem: pa u tvom ormaru!
ona: jesi sigurna?
hahaha,.....ja sam vristala od smijeha...cura nema pojma di joj je pegla u njezinoj kuci a ja znam......:-)
i tak....neznam u zadnje vrijeme mi se neda bit doma.....pa sam svaki dan vani.....il se idem setat il na kavu il sam kod frendice....al uglavnom kasno se vratim doma.....
joj da.....kad je bio halloween.....heh..ja idem kod frendice gledat film.....i film negdje na pola...bilo je oko pol noci...cak i prije.......i mi lezimo na krevetu....i kraj mene zdjela s kokicama i pepeljara.....par kokica mi je upalo u pepeljaru kak sam jela pa nisam ni gledala kad sam uzimala....ja zagrabim nes s rukom.....skoro stavim u usta..i jebote onda skuzim da sam skoro pojela opusak :D
kolko glup moras it..eheh :D
a bilo je provala...jos...heh...ja i ena neki dan odemo do kolaka....kafica tu u dubravi......i dodu neki decki i sjednu preko puta nas.....i jedan me pogleda smije se i kaze: joj cure jel vama vruce?...meni je....i frajer si skine jaknu..a ova dvojica umiru od smijeha....cujes mene: da....khm..i meni je vruce :-)
haha....lom....i tak nas cijelo vrijeme ispitiva decko nes...cak je i meni dosadilo....a sta..bio je sladak :D

kad su bile sisvete......ja se vracam iz nove kuce u staru....i tamo na raskrizju jedan lik naplacuje parking.....i ja u ruci furam fantu i hodam i pozdravim ga......i krenem dalje...za to vrijeme meni u susret su isli : moj buraz,šašavac i jos jedan frend......i taj frend je u rukama nosio dva aranzmana da ide prodavat s ovima......i decko klekne nasred ceste ponudi mi cvijece i izdere se: oces se udat za mene???...a moj brat i sasa umiru od smijeha.....samo cujes onog sta naplacuje parking: u jebote..pao si na fantu :D
koja sramota...cijeli kvart umire od smijeha....a ja neznam di bi sa sobom..zemljo otvoro se :-)
heh....evo ovo je bio duugacak post tak da ja idem....evo stavit cu neke slikice....sad vam idem komentare ostavljat...comajte...pussa


Ja s vjesticjom perikom..omg :-)..inace sam plava..a vidi ovoFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je kako lajna..al nije..hah.....
a mi debili radimo gluposti....u 3 ujutro kad frendice...nije to droga...da nebi bilo...al tak izgleda :-)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kumica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dva mafijasha kod andrije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Post je objavljen 09.11.2007. u 10:09 sati.