Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

moj si anđeo to znam podigni me tvoja sam uzmi moje molitve ti me nedaj nikome tvoje su riječi nestale samo suze govore potekla je istina uvjek sam te voljela

ovaj naslov je posvećen jednoj osobi...molim razumjevanje zato što nisam pisala postavo prije...bila sam shrvana,žalosna,tužna...što ne znači da nisam sad...oni koji znaju što je molim vas da me dalje ne ispitujete...veliko ali veliko hvala MARIJU mom najboljem prijatelju..ijako nas po školi nazivaju parom a ja stvarno nemam nikakve namjere...oni misle da mi je dečko ako je dečko meni najbolji prijatelj,,,i kad meni treba on uskače a kad njemu ja...sad o izletu u zg...dakle išli smo u utorak..krenuli smo u 7 i pol za zg...ja sam sjedila i cry sve do ravne gore...tada su me zahvaljujući mojim prijateljima što ne uključuje paičku...jer mi ona više nije a niti če biti dobro sad nema veze to..znači hvala im jer su me od onih suza digli na padanje od smijeha...sjedila sam iza na zadnjem sjedalu a tamo smo se zajebavali..na odmorištu kod ravne gore gađali smo se snijegom...poletile su grude leda u glavu,trbuh,nogu..određena grupica je išla pušit...al nema veze...dakle krenuli smo prema metropoli...kad smo ušli u zg morala sam se javit starome...prvo smo išli u sabor...jebo te umirala sam od smijeha tamo...prvo smo se skinut i proč kroz ona vrata da vide dal imamo šta..jedan idijot zvan ervin je reko da sam bombašica...i tada su mene ispitivali...kreten me zove bombašica zbog mojih prednji aduta...i uglavnom ušli u sabor tj u neke prostorije gdje se održava presica za novinare itd...i tamo je katava imao provale...pred onim vodićem je prstem prolazio kao i puhao prašinu...onda na bisiti začešljavao mesića,neki predsjednik vlade je umro i ovaj se zadero moja sućut...da sktarim...vani smo dobili zadatak tj mario,murva,pino,vale,malina i ja...trebali smo nač A.G.matoša---zajebavali smo se a ne radili nastavu...da skratim morali smo ja i domi ić u gornjogradsku gimnaziju...e sramote...al je bilo komadaaaaaaa....i kasnije smo imali slobodno 1 i pol h po zg...s tim da ne smijemo priječ prugu za tramvaj...ne niko nije prošao ma sigurno..nadam se da neće neko odrukat moj blog pa da dođe raska...ak dođe to je moja privatnost i ona nema pravo čitati...e ena je prvi put kupila si naušnice viseće....to je bilo zaprepaštenje..ovi iz mog raz nemaju ni kurca kondicije...jedino pino i ja..svih su boljele noge..u ostalom ja među dečkima sam išla ilicom...EH JA ČU SE PRESLIT U ZAGREB JER TAMO SU PREEEEZGODNI DEČKI!!onda su me ovi ubili jer sam pričala kajkavski..i dali mi komentar da sam čista purgerka...itd u 3 smo krenuli i išli u neki muzej...za umjetnost i obrt čini mi se...tamo bili na izložbi...bio je i dildo...s tim da je tonii pitao ovu likušu što vodi to zašto nije prestavila k***c ako je stolice...ova se nasmijala...tad smo oko 4 krenuli u rijeku...iza u busu je bilo zaaaaaakon...smijali smo se...igrali smo tipa bocu istine...al su bila pitanja vezana uz jebačinu,i veze...bilo je pitanja koliki je dečkima...al malina je odustala nakon vremena i pridružila se drugo strani busa...tamo su se žvalili,ljubili,grlili...luka inače on vam mrzii..o taru jer je to bilo prije požvalio se s njom...ovima se digo želudac,,,stali smo n istom odmorištu u povratku gdje se mario zaljubio u tetku..a dora i marta u šofera basa...tamo smo se vrtili na vrtuljku ko idijoti..ja i katavica smo sad ok...u glavnom bilo je super...u srijedu je CIJELI RAZRED DOBIO KOMAD IZ HRVATSKOG.....to je veliki uspjeh...na povijesti je bila neka naučnica i dečki su ju zajebavali...jučer smo imali mat...e izvukla sam živu glavu...da me pitao poslao bi me s komadom...a kod njega se ne može ispravitlud..na kemiji smo trebali radit pokus i naravno u grupi sam s raulom..a raul vam je legenda razreda...imao je provala prvo on vam priča španjolske sapunice i zajebava se...radi pokrete na sred sata...radili on i vale pokus modru galicu i pita ga profa kao to bi on napravio da neko dotakne vrući predmet..ja vam ne mogu to reč al tako je to zvučalo u odgovoru da bi zvao vatrogasce...ili kratica za polumetale je pm...i da nebi bio nepristojan sad kaže svakom goni se u polumetale...na engleskom sm dobila 3 i vjerić smoo umirali od smijeha...profa se nije mogla obuzdat...prvo u paička i murva ostali sami u razredu sa ugašenim svjetlom i matea im je držala svijeću..kasnije je dora legla na pod i čekala profu..marta je bila na vratima i profa ju je preplašila...kasnije nam je profa pričala kako je sve normalno imat dečka i curu...i kad je vidila mene i murvu da se guramo jer je on imao moju jaknicu a ja njegovu maicu koja mi se jaaaaako sviđa..komentirala je to da je mislila da su murva i malina par i da smo mario i ja..bangburninmaddeadmadheadbangpuknucublabla..uh...pustila nas je ranije itd...došla doma..sad ja moram učit zemljopis...jer pišemo danas...ja vas sve pozdrafljam i ljubim...i hoću 100 komića---PUSA...pozz anty,riči,kika,marin,dora i njene friendice iz šk,jovani,cjelom svom raz....ajde pusicafinozujowinknutrolleyeskissroflbeljsretan

Post je objavljen 09.11.2007. u 09:46 sati.