Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/disidentica007

Marketing

put u propast..*

Pogled, dva- ljubav!!
Uzvratio si mi istom mjerom.. hmm..?! barem sam to tada mislila..
Zatim si me bacio kao zadnje smeće na ovome svijetu..
Valjda sam tako zaslužila..
Da, ostavio si me radi nje.. iako si uvijek govorio da sam ti sve na ovome svijetu..
I da ona više ne postoji.. vjerovala sam ti..
No, lagao si mi.. kao i svima oko sebe..
Iz dana u dan, propadao si..
A ja sam to sve morala gledati i nisam mogla ništa učiniti..
Nisi mario za tuđe osjećaje i povukao si se daaalekooo..
Onoga dana, nedjelja, čini mi se, projurio si pored mene, a za tobom mnoštvo policajaca..
Otimao si im se, a zatim su te ranili..
Pojurila sam za tobom.
Poljubila te, no, ti nisi reagirao.
Čak onog tvog neodoljivog osmijeh na licu nije bilo..
Znala sam da je gotovo.. zauvijek!!
Jecala sam, no, uzalud..
Vidjela sam onaj tvoj tužni pogled kao i onda kada smo prekinuli..
Kroz glavu mi je prošlo sve ono što smo imali..
Bili su to trenuci koji su mi uljepšavali život..
Ti, ja.. ja, ti.. sve dok ona nije ušla u tvoj život..
Sam si izabrao put u propast.. Nisi me htio slušati.. nisi nikoga!!
Droga te upropastila..
Vjerujem da si sada i sam toga svjestan..
No, sada je prekasno..
Tvoja najveća tragičnost ogledala se u tome što si se doživljavao smiješnim..
Pogriješio se!!

hmm..?! post nema veze sa mnom, no, ima s osobom koju jako volim.. a da ona toga nije ni svjesna.. ;D.. uglavnom, pozdrav wavewave!! kiz liz kisskiss!! voooolim vass.. cerekcerek:D


Post je objavljen 06.11.2007. u 22:41 sati.