Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

nakon mnogo godina...al i u meni se nešto budi..ijako mi nije htjelo pisat posteve nadam se da sad oče ma moraaaaaaaaaaaa

kako sam i spomenula u naslovu pišem post pisala sam ja al nisam uspjela objavit.kako ste mi vi?ja sam zaljubljeno...moram spomenut da mi super ide s markom i da ga jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako puno lolim..kako kod vas šk?kod mene je super...krenula sam ko pravi beštre.5,5,5,5,5,5,5,5,5,4,4,4,4,3,2,2,5,5,5,5,5,5,5,5,5...čovječe samo nek tako i ostane.nemam niti jedan komad,,,mislim helou...kako bi rekli povjesničari događa se u meni revolucija...jedino radim na tome da manje prostačim.ijako sam smanjila al nastojat ču do kraja iskorjenit.iskreno baš se sama sebi gadim kad kažem "jebote","odi u kurac","goni se u tri pm"...mislim da to ne doliči meni..ipak sam ja ajmo reč pristojna cura.sutra idem na izlet u Zabreg.ČAK IDEMO U SABOR.idemo kod skanaderaa,seksa,kosovice i tak dalje.ijako niko ne zna osim marija da idem na izlet jer me uvatio kak plačam i onda sam mu morala priznat...ovim ostalima če biti soprice jer sam lagala.eh što se tiče tošeta isplakala sam se 2 dana.krenula sam ja i s treninzima.do sad sam pričala s doromdo sad.imate sad njen blog.to mi najbolja prija s pljivanja.ne samo što se zajebavamo u svlačionici,nego iskorištavam priliku tračati kad se pliva prsno.dok ne gleda trenerica.čula sam da nam u grupu došli neki novi.ah....mrzim to.ja bi rađe da sam u bazenu s markom i samo ja i on..e nisam vas pitala sam vam nedostajala?...haha.kak sam umišljena...sve u svemu boli me rame.danas smo morali radit plakat pazi ovo o FORAMINIFERA..ej to je za pročitat da pregrizeš jezik.inače FORAMINIFERA su vam krednjaci sad se ja moram pohvalit da su to praživotinje koje žive uglavnom u vodi a kada uginu ostavljaju iza sebe trag poput krede stoga su dobili i ime.u srednjeg doba postajanja zemljine povjesti krednjaka je bilo tako puno da je po njima nazvano razdoblje-KREDA.kak sam sve to ljepo nabubala.heheh.bila sam u grupi sa murviliom(joj ak ovo pročita ubit če me...),pinom.moram pohvalit pina radio je.dok murvili je šetao po razredu i čak napravio 10 crtica po plakatu.kasnije sam se rastužila i zaplakala na vjeriću,i mario me uvatio u plaču.al to je očito bzvz.sad sam super.ja vas sveeee punooooooo pozdravljam.i želim komentare.a posebni poz šaljem:tini,romani,marinu(hvala za jučer),alini,vale,i cjelom mom razredu legendarnom.a da ne budem pizda pusu šaljem mojoj anty.A NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJ VEČU ŽVAKU I NAJVEČI KISSSSSSS MOJOJ LJUBAVI: marko volim teeeeeeeeee..javi mi se...

Post je objavljen 05.11.2007. u 20:11 sati.