Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

evo i mene,da ne zapostavim sad i ovaj svoj dnevnik :),i tak,postio enma skole neki jos vjerojatno spavaju,ali ja vec od pola 8,al to je meni dosta,da bar skola pocinje u pola 9,to bi meni odg,al no dobro,dobro je i tak...vec se i u ovih par recenica vidi da nemam neku odredjenu temu i da budem pisala o svemu i svacemu...

i jucer poseban dan,kad nitko nije bio sam,pa cak ni oni koji vise nisu s nama,jucer je bio njihov dan...obilazak groblja,a ja pocnem razmisljati,budem slijedece godine morala obici jos vise grobova?budu svi moji jos tu?samu sebe preplasim,ko i inace,a kaj ces,i onda mi cijeli dan bilo nekak tesko,tak bi htela da se te neke stvari rjese,i onda vise nisam mogla,mama opet pocela gnjaviti,pa znam da moram na dijetu,al nemrem jbg,hoce me poslati doktoru,nejdem tam ovima,veci su bolesnici nek ja,i ne necu zavrsiti i ko tata,i da strah me,uzasno me strah,zbog nejga me strah,i nek se placem,boli me,hocu da mi sve tuga ispari,gotovo!i dobro mi je dosla ona setnja,lagano s noge na nogu,sama,i onda sam pobijedila svoj strah,nemrem jos vjerovat,al bilo je lijepo,tak je posebno u to vrijeme na groblju,sve osvijetlejno,je da sam se na svaki trzaj splasila ko da me neko goni,al sam uspjela,kornelija sliejdece godine idemo skup,sad me vise ni tolko strah...nismo sotonisti,da si nebi ko pomislil,makar ima takvih,al budu se oni razuvjerili...

moram jos samo napisati kak mi ej bilo lijepo sad u srijedu,posebno :) pufa...

i jos da pozdravim svoju luciju i ivanu koje tak malo vidim :( al budu dosle ferije,budemo se onda onak posteno napricale i smijale...

i pozzzz svima vamam kaj citate,nije mi bila namjera sve ovo napisati,la nisam mogla stati kad sam pocela,al osjecam se shebano,nemam bas volje,al ima trenutaka kad stavrno uzivam,ma bu bolje :)

wavemahwavemah

e,mozda vas ovo nasmije,gledam ja jucer tatine stare ploce,i nasla ja sebi neke,i sedi pored mene sestricna kaj ima 7 god,i dodjem ja do olivera dragojevica,ono dok je bil jako,jako mlad,valjda jedan od prvih albuma,i
sad i ona gleda u tu plocu,i veli vidi spidermana,meni je to bilo smijesno,ja sam se pol sata smijala,a bogi oliver,al glavno da on ima kvalitetne pjesme :)




Post je objavljen 02.11.2007. u 09:01 sati.