Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dobraspiza

Marketing

evo me opet....


...evo mene napokon,već sam i sebi dosadila sa ovim pisanjem novog posta .Nikako da počnem...
Dakle za danas sam odlučila sa vama da podjelim jedan novi recept ,a to je :

-SIPA SA ČIČVARDOM (slanutkom)

mene je ovaj recept oduševija jer do sad sam sipu uvik ila lešo na salatu ili kao crni rižot.

Dakle za ovo van je potrebno:
-jedna malo veća sipa
-2 kapule
-maslinovog ulja
-čičvarda(slanutak)
-šug od pomidor
-sol,papar,vegeta
-luka i petrusimena
-dobra volja

U teću u kojoj ćete kuvati stavite maslinovo ulje i nasjeskanu kapulu na hladno i neka se šufiga dok kapula ne dobije zlatnu boju.Dodaj sipu narezanu na trake i neka se sve zajedno još šufiga nekih 5-6 minuti.
Dodaj kuvanu čičvardu(može iz konzerve)posoli,popapri,malo vegete ,šug od pomidor i neka se sve još lagano kuva dok sipa ne omekša po vašem guštu.
Pri kraju dodati još nasjeckan luk i petrusimen.I to van je to.U slast!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Post je objavljen 29.10.2007. u 11:31 sati.