Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Queen of the Night

........A moje srce je pile, pokislo, žuto i malo, što je kraj orla jednom zaspalo......ali sreća, probudio sam se na vrijeme. Da, ovim stihovima bi mogao opisati situaciju u kojoj sam se jednom našao, bio sam u orlovom gnijezdu, nesvaćajući da sam premalen za nositi se s tim i da bi vrlo lako mogao biti hm, mrtav. Pa da počnem s pričom......... Pričam ja sa cimericom jedan dan i govorim joj kako moram na šišanje hitno, dali zna neki dobar frizerski. I govori mi ona za Barbarelu, frizerski koji je bio u Klaićevoj, samo par ulaza dalje od našeg stana i govori mi da su cure tamo odlične, super rade. I odem ja tako tamo i stvarno, cure su bile cool, mlade, otkačene i super su radile. Tako sam ja kroz razgovor spomenuo da sam i ja frizer i kako bi volio radit i usavršavati se dalje u tom poslu. Na to mi je jedna od cura rekla da će one šefici reći za mene, i da postoji mogućnost da dolazim kod njih honorarno radit, da su skoro sigurne da bi šefica pristala. Imali su oni i ugradnju noktiju, make up, masaže, kao, neće biti problema. I tako za koji dan javi mi jedna od njih da dođem na razgovor. Došao sam a ubrzo je došla i šefica....Almira Berberović....koju su zvali Ana...ili mamica. Bila je tako umiljata i susretljiva, a na izgled, dominantna žena, puna zlata i skupocjene odjeće, ali onako, malo kičasto. Nismo imali neki prezahtjevan razgovor za posao, jer sam ga dobio ....odmah! Meni je to bilo jako čudno, nije joj bilo bitno koliko znam raditi, koliko iskustva imam. Rekla je....iako zapne negdje, cure su tu za pomoć. Plaća odlična, ono, za nevjerovati. Prihvatim ja ponudu, ali honorarno da radim, ne za ugovor i puno radno vrijeme. I tako sam počeo, bilo je odlično, ali me zbunjivalo i dalje ta susretljivost naše šefice i razmetanje lovom. Nakon nekog vremena cure su meni rekle tko je njihova šefica zapravo. Bila je to glavna Zagrebačka svodnica i kraljica noći! Bio sam u šoku. Tad mi je bilo jasno i od kuda stalno u salonu svaki dan na desetke zgodnih i bogatih cura koje dolaze na šminkanje i friziranje, razmeću se lovom i davanjem manče. Tada sam upoznao pravi svijet ''kurvi'' i zamalo i sam postao jedna od njenih kurvi. Nitko od personala nije radio ''poslove noći'' za nju.....ali ja sam imao zlatnu ponudu da postanem njen gay žigolo. Tu ženu ste mogli vidjeti i na RTL-u, koji je na neki način podržavao njenu vrlo otvorenu borbu za prava prostitutki. I odmah da se razumijemo, sve su to predivne žene koje imaju više morala i dobrote u sebi nego što uopće možete zamisliti i sigurno su moralnije od većine lažnih moralista. Uglavnom, bilo mi je ponuđeno da se bavim i tim honorarnim radom i prihvatio sam to nesvaćajući to ozbiljno i bojeći se da ću izgubiti posao u frizeraju ako odbijem! Problemi su počeli kada su mušterije za ševu počele pristizati, a ja sam uvijek našao razlog da to odbijem. Još to nisam svaćao ozbiljno dok jednog dana nisam došao u njen stan gdje me čekao .....mušterija. Tad sam osjetio ogroman strah u sebi i vidno mi je bilo loše. On nije gubio vrijeme, nego mi je otkopčao hlače i počeo slinit po mom macanu. Odmakeo sam se, zakopčao hlače i otišao. Bila je jako ljuta na mene, jako jer je bila uvrijeđena što nisam ispunio svoje dužnosti. Rekla mi je kako sam nezahvalan, ipak je ona ulagala u mene! Naravno, tad sam prestao raditi u frizeraju i jedva sam se izvukao od nje i njenih zahtjeva da radim za nju. I opet, nakon svega što se dogodilo, i nakon što mi je ostala dužna novce za posao u frizeraju, i nakon pretnji i svega....moram reći da je ona ipak ok žena. Tko je meni kriv što sam totalno nepromišljeno pristao da postanem kurva pa poslije skužio da to nemogu kad se kome digne i kad ko hoće. Cijela ova priča oko ovog što mi se dogodilo je jako skraćena u ovom postu jer bilo je tu dosta toga, ali preopširno je da bi sve opisao u detalje. Uglavnom, i nakon ovog iskustva, idalje imam dobro mišljenje o kraljicama noći, uopće ih neosuđujem ni najmanje. Pa čak i o mamici imam dobro mišljenje, iako je na kraju pokazala da se sa takvim ženama nesmiješ zajebavati.....jer niste ni svjesni kakvu oni mafijašku moć imaju iza sebe. I savjet svim budućim žigolima i prostitutkama.....budite sami svoji svodnici!!!

Post je objavljen 29.10.2007. u 01:03 sati.