Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/isildur

Marketing

Tu sam...

Evo da napisem post nakon dugo vremena...

Trenutno mi se ne da pisati o putu prema Zupanji biciklom...
Samo cu reci da sam dosao do Nove gradiske, tamo sjeo na vlak do Vinkovaca, napio se sa Slavoncima, a sutradan oso za Zupanju.
Nije ispalo kako sam planirao, ali nije ni moglo sve ispasti jer nisam ja odlucivao o svim elementima plana...

Jucer bio na sastanku Udrugemaratonu i zasada sam zadovoljan recenim...
samo da se ono receno i odrzi puna saka brade...

Evo pisem post na molbu blogerice www.kaboomkaboom.blog.hr ...
na molbu iste osobe sam se prijavio i na facebook...
doticna je duzna mi sve objasniti, jer sam ja prelijen sam istrazivati...
dakle, LG cekam te iza ugla :devil:

Sljedeci vikend mi je rodjendan...
Idem u Slavoniju (Vk i Os) i naravno opet cu se napiti sa Slavoncima.
Takodjer cu se i tetovirati ako se posloze sve kockice tamo gdje i trebaju biti...
Bit ce natpis na Tengwaru...

Pozdrav svima i uzivajte uz hektolitre piva, jer ja hocu...

Post je objavljen 28.10.2007. u 16:02 sati.