Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Zašto je sve oko mene tako sjebano....???

Evo ja moram napisat post..koji prvo posvecujem svojoj jako dobroj frendici.....
ti se zivciras zbog onog sto je bilo.....al i sama se moras pomirit s tim da je gotovo...al da znas da ce proci.....ja po sebi znam kako je bilo kad me decko ostavio...znam da sam plakala..da sam vristala..da nisam nista jela...da se nisam smijala.....da sam proklinjala sve zivo i mrtvo i da mi nikad u zivotu nije bilo tako uzasno jer sam izgubila osobu koja mi je bila sve...za koju sam se previse vezala....zbog koje mi je svaki dan prolazio brzo.....zbog koje sam zivjela.......
i to sta svi kazu da moras bit jaka zbog toga...ja cu ti rec da nemoras bit jaka odma poslije......ako imas potrebu placi....razbijaj vristi......radi sta oces..samo naravno ne gluposti..rezanje i sve sta ide uz to......
na pocetku moras pokazat da ti je zao.....al kad prode neko vrijeme sve ce te to ucinit jacom.....znam po sebi....
ja nisam znala sta bi sa sobom.....ja sam bila luda...ja sam bila u kurcu.....a sad si mislim sta sam s tim dobila.....sve NJAGORE OD NJEGA!......
problem je u tome sta je on bio dobra osoba i jos uvijek je..ja se nadam...on je mene nazvao....pito me kak sam...dal sam dobro....a sta sam ja napravila.....radila sam budalu od sebe i od njega...napricala sam mu sve najgore....i nisam nista dobila s tim......
a hrvoje nije nije bas takav sta se tebe tice......on nije nazvao.....i s tim znas da te ne zasluzuje..ja ti to govorim jer te volim ko frendicu i znas da mi je stalo do tebe....i s tim sta je bilo veceras..nadam se da si shvatila neke stvari......i zao mi je jako..vjeruj.....
i to sta si rekla...da ces mu zeljeti uvijek.,...sve najbolje.....to si rekla jer si predobra osoba..bolju ne poznam.....vjeruj
i ja mogu rec da i ja jednoj osobi zelim sve najbolje bez obzira volio me il ne iako je gotovo......
curka moja......znas da te svaki poraz ojaca.....sve sto te ubije to te i ojaca.....imas vremena da razmislis i ak ti ja kazem da ce sve bit ok..bit ce...jer i meni je bilo tako......oprosti zbog svega danas......
i znas da te volim ko frendicu i da cu uvijek bit uz tebe...al moras mi obecat i moras mi rec da ces uspijet....jer vjerujem u tebe......
ljube......ne brini....javi se......i ne radi gluposti.....pusa

ps.ljudi ja cu vam vracat comove kad stignem..sad sam samo htjela napisat ovaj post.....mozda nekima i pomogne..pusa svima :-)


Post je objavljen 27.10.2007. u 22:50 sati.