Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

EEEEEVVVVOOO MEEEEEEEEE!!!!!!!!!

evo mene ljudi nakon DUUUUUUUUUUUUGOOOOG vremena.......................s informatike....

a sta da vam pisem...vise nemam pojma sta da napisem kad se puno toga dogodilo u posljednjih..hmmmm...puuuuno dana....
mogla bi nest rec o predobrom vikendu....bila sam na planinarskom kriznom putu...po prvi put...i ljudi moji da vi znate kak je to bilo super....prvi put sam za to cula na vjeronauku od nase legende duje....i ja odmah rekla:IDEM!!!........bilo je geeenijalno....hrpa mladih ljudi koji se mogu zabaviti na drukciju nacin....ples,pjesma,hodanje(puno hodanja)...duje kaze da smo presli vise od 40 km...a ja se uopce nisam umorila....zapravo,bas sam se odmorila....u svakom smislu....cini mi se da sam se promijenila u ta dva dana...iako to mnogi ne primjecuju...ali ce primjetit....jer,ljudi ja to stvarno ne mogu opisat...to je jedno predivno iskustvo koje morate dozivit i zato:EVERYBODY COME TO KRIŽNI PUT!!!!!!!!!!!!....filip mi je rekao da je sveke godine sve bolje i bolje i bas zato ja ne mislim propustiti ni jedan.....IIIIDEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOO!!!!
a sad moram ici jer ce jos malo zvonit pa.....ugl javim se next time.....
veeeliki poz filipu i marini.....
boooookkkkk...............
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima...............
pusaaaaaaaaaacerekcerekcerekcerekcerekcerek

Post je objavljen 23.10.2007. u 12:55 sati.