Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

ovo je zadnji puta...nisam mogla,trebalo je poceti danas,al jbg,bilo je pretesko proci pokraj te obicne zgrade,nisma trebala uci,al evo jesam,neopisiva zelja,al danas je oprostajno,od sutra pocinjem,ozbiljno,moram,ovo vise necu a i ne mogu gledati...uzas...sve kaj su rekli je stvarno istina,dobro da sam skuzila...znaci,sutra je za mene dan D...

proso je roditeljski,al nebumo o tome...

vani smrzava,a ja jos nemam zimsku jaknu,tak da sad natovarim na sebe i vestu i onu tanku jaknu tak da me strah se sagnuti da nekaj na pocne pucati po savovima,i jos su se moje lijepe rukavice malo potrgale :(...i tak,vise en znam ni kaj bi pisala...da sam bar cijeli dan doma sama,al sad tata dodje,a kaj ces,moram ucit,sutra latinski i geografija,a i biologija,al te nebum,ni ne stignem,a i neda mi se bilogiju ucit...

slusam b.adamsa,jednu te istu pjesmu vec 5.put,al je lijepa,baca me u depru...a dobro...jos me strah,ne vise tolko,al nasla sam rjesenje,nije bas realno,i dobro,al to me nekak drzi...i da htjela sma napisat kka sam u srijedu imala veliku potrebu ici u crkvu,i otisla s kornelijom na misu,nikad,al nikad mi se to jos nije dogodilo,znam ja zakaj sam htjela ici,al bas da tak osjetis,da te vuce tam,a poslije ti je tolko lakse...smijte se vi,al ni sama nisam znala da tak enkaj moze biti,i sad se moje misljenje o nekim stvarima promijenilo,na bolej ja bi rekla,to bude mojoj vjerouciteljici drago,neki znaju zakaj...

ajde idem...pozzzzz :)


tebe nitko ne moze zamijeniti...:),pufa...ti si jos uvijek najbolja,i uvijek budes,nema nikog novog...




Post je objavljen 22.10.2007. u 15:07 sati.