Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

mOžDa cE sVe OvO pRoCi.......

Ja opet pisem zacudo......pisem zato sta mi je tako dosadno jer ne smijem van i ne znam sta bi sa sobom.....
imam tolko problema od tih glupih informacija......hvala Bogu prosle su...i odma nakon njih mene opet okrive za neko novo sranje....tj.ja sam se sama javila da sam kao povodila razred da svi idu markat a ja sam samo pitala ko sve ide tak da me prof.iz drugog predmenta cuo.....
ja sam se javila....samo da i drugi nebi najebali..jer me lako ko mogo zamijenit..i mene a i kraljicku......

jos jedna nova vijest.....poginuo je Tose Proeski.....imo je prometnu nesrecu..to svec svi znaju.....
meni je iskreno jako zao zbog njega jer je stvarno imao lijepe pjesme.....a i ko sto cujem bio je dobar covijek......
kako bi svi rekli da Bog uzima samo najbolje......moram se sloziti s tim......
Bog je prije 5 godina uzeo mog najboljeg prijetlja......ono sto nisam uopce moga smisliti dogodilo se......
u jednom trenutku je otisao njegov mali zivot......u jednom trenu je on prestao disati i otisao na drugi svijet. ZASTO???.....
samo Bog zna......
zalosna je pomisao na to da su ga skoro svi i zaboravili.......a ja jedno znam da ja nisam......tko je iso na grob skoro svaki drugi dan?......tko je palio svijecu i molio se?....to sam bila JA.......
zasto me sad to sve mori...neznam......al sjecam se da sam rekla da cu zauvijek pamtiti i moliti se......
obecala sam.......
a ako sam obecala ne mogu to sve prekrsiti......
zivot je stvoren da bi mi ponekad gubili.....ali zivot je takoder stvoren da bi i pobjedivali.........
zato priustite sebi jednu pobjedu i zivite svaki dan kao da je zadnji jer ovaj svijet uskoro nece postojati.......



Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 19.10.2007. u 22:37 sati.