Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tugajeimeljubavi

Marketing

ZBOGOM...........TOŠE

crycrycry.JUČER U JUTRO OKO 10.30 SATI,JEDNA MI JE PRIJATELJICA JAVILA DA JE POGINUO TOŠE PROESKI,JA JOJ NISAM PRVO POVJEROVALA.ONDA SU ME DRUGI UVJERILI DA JE TO ISTINA.SVA U SUZAMA OTIŠLA SAM U SVOJU SOBU I GLEDALA NJEGOVU SLIKU ŠTO SAM JE IZREZALA IZ NOVINA I U SEBI SAM GOVORILA DA TO NIJE ISTINA.KAD SAM DANAS VIDJELA NOVINE I NASLOVNICU,JA SAM JOŠ SAD ŠOKIRANA.ON JE MENI BIO NAJBOLJI DOMAĆI PJEVAČ.JOŠ SADA NE MOGU VJEROVATI.SAMO ĆU REĆI OVO DA NE DULJIM...........ZBOGOM TOŠE!.crycrycrynonono


SRCE NIJE KAMEN


Ne zaboravi nikad
na tvojoj sam strani,
da volis me niko,
ti nece zabraniti,
jos minut pa ponoc
i suza za kraj,
al' tu sam za tebe znaj...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen...

Tebi je lako poroglasit me greskom,
skupit' sve stvari i otic sa smjeskom,
sad ti je lako, a lose kad krene,
onda se sjetis mene...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen...

U dusu me tvoj pogled tako,
lomim se pucam ko staklo,
kako da kazem ti zbogom kad sve gubim s tobom...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen...

TOŠE PROESKI

ZBOGOM!nonotuzancry

Post je objavljen 17.10.2007. u 10:02 sati.