Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

toše proeski


1981-2007
joj bože kako je teško..cijela hrvatska je u tuzi i nadalje...ne mogu vjerovati jutros kada sam se probudila i to sve pročitala suza mi je pala niz obraz..zašto dobri ljudi odlaze?
jedino sam njega mogla slušati..jednostavno ne mogu vjerovati da se to dogodilo..on mi ima najlijepše pjesme..danas su svi tužni koji su ga voljeli slušati ( a tko nije??)...u školi su za odmor pustili njegove pjesme i skoro su svi plakali..kada je zasvirala SRCE NIJE KAMEN osjećala sam samo suzu na obrazu..jednostavno bol ne mogu opisati riječi pa se nadam da će ova slika..jer čudno je to da ne znaš osobno tu osobu a plačeš..slični kao i đorđa novkovića....teško će mi biti gledati neki festival a ne vidjeti njegov osmjieh i čuti prelijepu pjesmu punu emocija...
jer ostat će jedan jedini i zauvijek TOŠE PROESKI..i nitko ga nikada neće moći zamijeniti...jer njegove pjesme i lik će zauvijek biti u našem sjećanju i srcu....
TOŠE PROESKI-4-ever...

Image Hosted by ImageShack.us

Jedina

Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref.
Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas



Post je objavljen 16.10.2007. u 21:05 sati.