Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

aha,sad i ja mogu gledai tv i biti na kompu,i to u isto vrijeme,hehe...jedina losa stvar kaj je laptop poslovni pa mi tata neda da instaliram msn :(

sad sam pogledala exkluziv...svi vec znamo...tose proeski poginul...osobno,nisam slusala njega,cula sam ovak pjesme...a ono,i mene potreslo,i opet pocnes razmisljati...danas jesi sutra nisi...na zalost,zato uzivajmo i zivimo,al i pazimo...nije ipak sve samo zafrkancija...cijeli dan se prica o toj tragicnoj smrti,a zapravo jos nisam svjesna da ga nema,kaj tek kad te napusti neka bliska osoba?!kad je vise nema?!a imas tolku zelju samo ju pogledati,razgovarati s njom,jednostavo nisi svjestan da je zauvijek otisla...ne zelis biti toga svjestan,nadas se da ipak nije istina,da je jos uvijek tu,zapavo i je,al samo u sjecanjima,ne onak kak bi mi htjeli...

u cet imam roditeljski...joj...opet bum slusala kak sam lose pocela,a znam da jesam...ma znam ja d bi trebala i da mogu bolje,al kad mi se tak neda...al bu bolje...

opet su se pojavila ona prekrasna drva,tri su...imam pogled na njih,najbolji je iz ucionice di imamo matematiku,...prosle godine ej ono u sredini bilo najljese,sad je po meni na drugom mjestu...tak su lijepi...crveno,zuto,smedje,i jos nekaj zelenog lisca...planiram ih slikati...tak se lijepo po njima vidi da je dosla jesen...to je jedan od rijetkih razloga zakaj ju volim,obozavam ''baciti'' pogled na sumu,tak je lijepo obojena,sad mi je najljepsa,nekak mi se cini sva topla...

idem sad...prijatelji budu jos malo...pozzzwavemahwavemah

i hvala na komentarima,stvarno mi puno znace...


i bravo za nase,ja se nadam da je rezultat isti ko malo prije,moram ih pohvaliti,pa cak sam 5 min utakmicu gledala... :)




Post je objavljen 16.10.2007. u 19:11 sati.