Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Ti si šecer a ja sam......dijabeticar....:-)

Ljudi pogledajte naslov.....to je jedna od provala mog pametnog brata...da...to samo on moze..naravno :-)
Danasnji dan cu pamtit jer je najzaebaniji a i za par sati ce bit nagori...stara mi ide na informacije.....tak da sam odlucila sad pisat post jer necu imat priliku kasnije :-)
nego....danas na vjeronauku...iamo mi onog naseg mladog profesora.....i on poludi kak smo mi pricali i vristali i derali se......i zavristi frajer...mi svi sutimo..onda on prica tam nes kak mi mozemo za njega govorit da je peder,pedercina i gay ak to nije....a dere se cijelo vrijeme....i nakon izderavanja kaze: ak mi ima ko kaj za rec nek to sad kaze pa da rijesimo odma...i svi sute i dode jedan decko: a profesore dal ste vi stvarno gay?? hahaha
to su bili lomovi..onda se on dero..ne nisam jer da jesam nebi zavrsio teologiju...a biti peder se protivi vjeri...bla bla....ja sam umirala.....pa je on prico gradivo neko tam novo..a mi ga nismo dozivljavali i nis nismo culi pa je ispitivao ono sta je maloprije reko....i prozove mene...ja blage neam..knjiga otvorena..pita me nes a ja blejim u knjigu..onda je doso do mene....ful blizu faci......i ja ga pogledam i prasnem u smijeh..onda se i on nasmijao...pa nisam mogla pricat vise pa sam sjela.......ma...svasta....bila sam po prvi put u zivotu na dodatnoj....naravno iz engleskog...valjda cemo ic na neko natjecanje.........
slijedece godine se upisujem opet na trening....cim zavrsi ova skolska godina..jer me trening sjebo prosle....pa...ko s treninga cita ovo..ljudi vratit cu see :-)
jedva cekam da vas vidim.......
nego..idem ja sad u skolu na izbornu....pa odma s nastave na informacije sa starom...i onda kod doktora.....iam sum na srcu..neki dan sam skoro umrla u skoli kak me copilo...uzas.....
i tak......pisem neznam kad...al zato vas molim da ostavite dosta komentara...jer cu ja najebat pa necu moc na komp dosta :D
ljubim vas sve.......pozdrav ekipi iz razreda:(kraljicka,ena,lucy,ana,tomi,dadic)..malom maxu i svim ostalima.......bokicccc :D


Post je objavljen 16.10.2007. u 13:37 sati.