Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

novi post nove stranice

malo kad dođem na blog. nedosaje mi, ali ponekad moram. tražim dobre blogove pa se tako informiram, nasmijem i zabavim. Ali uglavnom radim na net stranicama. Do sada sam napravila preko 150 stranica. Još nema naruđbi za lovu, ali lova i nije cilj. Lova dođe kao posljedica rada, ako dođe, ako ne ja se eto do sita naradim ali i zabavljam, igram , učim , a io učinim poneko korisno djelo. Evo sada sam prigodom državno takmičenje udruga konjogojstva za naše Gundince tj. konjogojsku udrugu "igrali se konji vrani "napravila www.konjogojstvo.slav-brod.com dala sam si truda i meni su lijepe. U jednom momentu sam uhvatila sebe kako im zavidim na tako lijepim stranicama. Zaboravim da su iste moj rad, gotovo da ne povjerujem da sam ja za evo ni godinu dana samouka, bez znanja engleskog, prokljuvila i naučila i expresion i dreamer. A sprdali su mi se u početku na onim free.sb-t.com.hr/nada/ sada imam svoje www.slav-brod.comi na tih cca 140 strana svega kao u prići, a toliko toga još planiram staviti na net. S đačkom lektirom nisam odmakla dalje od lektire za V razred, a za srednjočkolce sam tek žute stranice
za fiziku napravila
.Postavila sam si zadatak da osim napavljene sanjariceove zime postavim i rječnik simbola, no to je posao za barem 6 mj. rada, pa će mi zima možda biti i kratka.Ali valjda ću poživit dovoljno dugo da sve što sad planiram napravim. ma neću umrijeti dok sve ne dovršim, makar i za sjeme ostala.
Imam i chat-dođite pa vidite, a i zaista svega, ma svega još.
Baš je lijepo biti u penziji pa imati vremena za igru, a ja se igram od 10 ujutro pa do 3-4 sata idućeg jutra. Po 18 sati dnevno sam na web i radim kao nikad prije, iako sam ja uvijek dosta radila , ili igrala posla , na isto mu dođe,pa su me zvali radoholičarka. Ma rado sam ja i cugu popila, al kad ostariš nit ti više ide sex, nit iče a bogami ni piće. Ostao samo rad na net-u. Stečaj još traje i ko zna do kad će, a ja do kraja a možda i zauvije opet sebi zanimanciju smislila. Više na Domin i ne mislim,iako kad treba znam poduzeti sve što treba

s ovim stranicama za GUNDINČANE sam se dosta pomučila da im nađem i usnimim muziku o konjima ali eto uglavnom sam gotova i što se mene tiče njihova fešta može se održati. Pa dođite poziva vas KONJOGOJSKA UDRUGA IGRALI SE VRANI
target=_blank>KONJI IZ GUNDINACA. AKO ŽELITE posjetite konjogojsku udrugu iz Gundinaca . Linkala sam vam nekoliko stranica da poslušate bar dobru muziku i vidite moj rad. A sada evo na googleu sam uplaudala jednu pjesmu. U nedostatku pjesama na downoladu mobi makerom sam ešto napravila sama.
pogledaj i poslušajte. avidjet ćete i sliku mog tate iz mladosti. Isti moj sin perica-zer nije. lijep pozdrav, čijepu zabavu i ugodan dan vam želim.


Post je objavljen 12.10.2007. u 23:47 sati.