Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/osvojitcusvijet

Marketing

hvala ti,Bože,opet petak!!!

onak...
mislin stvarno van hvala na onako puuuno komentara.baš ste divni...morat ću reći jošku da...
hehe...
ovak...ono dobili smo nagradu za najbolji plakat za DANE KRUHA tj. osvojili smo prvo misto...
onak putujemo u Supetar...
ma...
al ovo je prvi puta otkad smo skupa da smo nešto napravili ka razred,raska je bila preponosna na nas...ajme..stvarno smo se potrudili..i sve je bilo super...
i baš ono...i sama san ponosna na nas...i sritna također...nešto prekrasno...
nikad to neću zaboraviti...
tak da...

pošto smo mi sretnici imali samo 4 sata..išli smo si u menzu...onak i dobro se najeli i napili...i onda smo išli sidit u park...onak bilo nam je super...nekako je puno bolje u drugom razredu,...nekako smo složniji...
nemogu to opisat..jednostavno je lipše i ugodnije...
svi su se popravili...gušt je ić u školu...

daaa...
nikola se zanima za mene...oke ono!
momak je dobar,al nie za mene...meni triba neki kreten,...
mislin on je jednostavno predobar za mene...
...

nevezano za to... crni mi je da krivi broj od jure,birali ste broj koi se ne koristi...
baš san ljuta na njega...

ti svi muški su kreteni...odlučila san se poigravat sa njima...
i vratit im za sve suze...i nezan za šta...jednostavno...
svatila san da...ma nie važno...

obožavam petke...vjeronauk u crkvi...
novi pater me već zapamtio...kad san ja baš uočljiva...
ma...samo ja tamo najviše pričam...al lipo se sastat sa društvom iz osnovne iako samo na pola sata,al ono lipo ti je...

posli...išla san u grad...molim vas poslušajte ovo..
dogovorile se ja i mia...
s miom došla andrea,a sa andreon goge,a mene zvala dora,a miu marina...
tako da nas je bilo petero...
meni je bilo baš super...

bilo nam je jako zabavno...mi kupiti margi poklon i ja sebi novčanik na jagodicu bobicu..baš mi je fensi...
iva voljeti jako svoje prijatelje...margi sutra biti rođendan...jedva čekam...

na kraju smo se ja i mia posvadile jer se ona meni uvik ruga zbog izbora muških...a uz to muzika na mp3-u joj je sranje pa...
...
mislin meni je ona super bez daljne priče o tome...najbolja prijateljica uz doru...
idući post je o njima...
eto.toliko od mene...još jedanput moran da van zahvalin na svim tim pustim komentarima...
i...ma ništa neću nikoga imentovat=)
eto...
dakLe...stojte mi dobro,,,

Post je objavljen 12.10.2007. u 22:15 sati.