Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kristinka1

Marketing

>Evo!!! Već dugo nisam pisala posta! Kao što ste mogli i pretpostaviti ništa se novog nije dogodilo .... osim što svi nastavnici pitaju i otvaraju...mene na svu sreću još nisu! Ah...i ta škola! Danas sam imala informatiku. Došla sam sat prije nego što smo trebali imati! Nije da sam to htjela nego sam se zabunila!!! Mislila sam da imamo u 10:20, a imamo u 11:20! Jelena me nazvala i pitala kad je imamo jer je zaboravila! Rekla sam joj u 10:20! I mi smo došle i ...nikog još niije bilo! Bilo mi je malo čudno...stalno smo gledale dal ide ko, ali niko!!! Onda smo vidle da ovi prije nas koji je imaju još nisu izašli van!!! Više nismo ni znale koji je ovo sat završio pa smo počele ljude ispitivati u školi!!! Onda smo skužile da smo prerano došle... i da je tek treći sat završio a ne četvrti!!! E šta sad!!! Mi smo rekle nastavnici za to i ona nam je zadala jednog malog poslića! Da joj ispržimo nekakvog crtića za njezinu djecu!!! I tako smo se cijeli sat u kabinetu same dosađivale jer se je to dugo pržilo!!!!!!!! A o drugom da ne govorim!!! Ima dvije osobe koje me točno ŽIVCIRAJU! Neću reći koje, jer oni koji trebaju znati znaju!!!

Post je objavljen 12.10.2007. u 21:04 sati.