Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

NEMA NASLOVA ehhehe

Ljudi moji...prvo..fala sta ste bili tako dobri i ostavili puno komentara...ljubim vas :D
sta ima novo?? uff..pa ajmo rec dosta......evo vam prilike da citate novi post pa evo :-)
neku vecer mi se buraz napio...iz razloga kojeg necu ovdje spominjat :-) al ok...khm.....kakve je on provale imao doma..tj.i napio se doma...ja i frend smo ga smirivali jer je htio trgat ljudima kicmu :-)
na kraju kad je stari skuzio da mu se niko od nas ne javlja na telefon on je iz druge kuce doso doma ...kad je vidio hrvoja pijanog....iss...nikad ga takvog nije vidio pa si je zabrijo da je drogiran :-)
a ajmo u bolnicu na testove :-)
u pocetku je bilo smijesno al malo kasnije kad su se poceli prepirat..omg.....doro ajd i sad je smijesno..jucer kad sam mu pricala kaj je sve govorio decko je piso od smijeha :-)
i tak.....jucer sam dobila 2 sulje iz matise.....kad mi stara sazna bit cu mrtva....
pa onda..raska treba zvat moje starce doma....ja neznam zas jer nisam nis napravila....uglavnom :D
sad imam nulti kemiju...i neda mi se al sta ces....moram :-)
pa...bilo bi mi vrijeme da idem.....ostavite komentarcice ko i zadnji put......:-)
pozdrav mojoj romančici,ekipi s kwarta,mojoj kuji :D, i naravno svima koji citaju blog....
ljubim vas :D



Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 11.10.2007. u 11:33 sati.