Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

nakon dugo vremena opet...sve uvijek neke tuzne teme...razocaranja...kao prvo u smau sebe,a onda i u njih,kaj su tvrdili da su nekja kaj nikad nisu bili...htjela bi ih pitati ak znaju da to boli?!da si zbog toga potisten...nemas volje za nis,smijes se vlastitim problemima,i misle da si skrenula,tj. da smo skrenule,al tak prekrivamo bol...zakaj me imaju za budalu?!zakaj ja slusam tudje lazi?!neko si izmisli zivot,aj ga savjetujem...pa zakaj?!

al necu vise,hocu samo uzivati,tolko puta mi je doslo,u tih mojih 15god da zavrsim,da odustanem,odustanem od jedine prave borbe-zivota...al to niej rjesenje,shvatila sam da ja nisam toliko losa osoba,imam svoje mane,imam,al imam i vrline,znam to!

bilo mi je tesko kad mi je on,on,pa ja sma dio njega,rkeo mi je da se ubijem,kaj se mucim?!zna neko kak je to cuti?!ja znam,ne mogu pored njih biti jaka,suze samo teku,i tad su,nije imalo smisla,al znala sam da sam kukavica,da ja ne mogu to,ne mogu sebe ubiti,ali ni necu,koje teske misli jedne pubertetlije,al jbg...i ja imam sveoj misljenje i svoje probleme...

tak sma htjela da ovaj post na nekaj lici,a na,ispal je bogo...

hvala njoj na smijehu...
hvala njoj na savjetima,korisnim savjetima...
hvala njoj na onim glupim,divljim zagrljajima...
hvala njima na razgovorima...
al hvala i njima kaj postojim...


jos bi mogla napisati puno hvala...i vi isto,kaj ne?!znate to...zna biti tesko,al zna biti i lijepo...

i za kraj,nekaj kaj ja hocu slijediti...


to isto mi je na zidu sobe,i citam aj to svakodnevno,i sad sam odlucila to slijediti,nije to super mario,tu je smao jedan zivot...


Zivot je prilika, iskusi je.
Zivot je ljepota, divi joj se.
Zivot je san, ucini ga stvarnim.
Zivot je izazov, suoci se s njim.
Zivot je zadatak, izvrsavaj ga.
Zivot je igra,igraj se.
Zivot je dragocijen, njeguj ga.
Zivot je bogatstvo, cuvaj ga.
Zivot je ljubav, uzivaj ga.
Zivot je tajna, pronikni je.
Zivot je obecanje, ispuni ga.
Zivot je tuga, nadidji je.
Zivot je himna, pjevaj je.
Zivot je borba, prihvati je.
ZIVOT JE TRAGEDIJA, UHVATI SE S NJOM U KOSTAC.
Zivot je avantura, usudi se.
Zivot je sreca, zasluzi je.
ZIVOT JE ZIVOT, BRANI GA.


pa ke sam super maria zela?!ma nema veze,bolej sam volje ejr sma napisala kaj osjecam,opet bum se pocela smijati,osjecam to...idem na msn,tam ima ljudi,dobrih ljudi...pa moram njih pozdraviti :) pozzz wavemahwavemah

Post je objavljen 10.10.2007. u 21:27 sati.