Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Zdravo sema!!!!!!!!!

nutmahwavewave
Ewo...žiwa sam...konačno ja našla malo časa ka napišem posta....pa ewogac...da krenem....puno se nowoga desilo....počela je škola....krenula ja v 1.raz gimnazie w prelogu...se nowo...ipak je srednja škola ne nit slična osnownoj...iak poznam weć od pol ljudi od prie,ipak ga dost nowih....itak prwi den je bilo malo čudno,al w razredu imam genialne ljude tak da smo se odma si skompali ...prawa smo ekipa...si se super slažemo...z sema sam si OK...stwarno je zKn..profesori su genijalni...pogotowo prof. z fizike..otpral me,i pita on mene kai je materialna točka,a jo muljam i muljam,al sam na krojo uspela neš reći,još me pital nekše formule il kaj znam kaj...widi on da jo neam poima pa me lepo poslal na mesto i rekel da je denes ne raspoloženi deliti hude ociene tak da sam se zvlekla i na kraju niš nit ne dobila....na početku nas ga bilo 24,al je tam drugi il treći den došel još jen dečko,tak da nas ve ima točno 25.....w nedelju,16.09 smo ja,grga,sister,sanja,monika i šegy išli w Molwe...bilo je zkn....sam da smo mogli malo duže ostati...tam sam upoznala dost nowih i super ljudi...i tak to...w sredo sam bila bubana,tak da sam ne išla w školocry....a otprla me z geografije,i to 2x...banguffff mela sam sreću...w petek smo ne meli nastawu jer profesori išli w rim,il kaj ja znam kam...tak da smo od petka do utorka doma....w petek w jutro,oko deset wur zowe mene grga...josh sam spala...zwal me kai pemo na kawu...kad me wech zbudil,onda smo ishli...monika je ne mogla z nama,tak da smo sam jo,sanja i sister ishle z grgijom w lidachpartyparty....15.12 idemo w salzburg....sam šteta ka nejde celi razred neg sam por nas....al mislim da bu OK...i kaj još iam nowoga...hmmmm.....puno toga,al neznam odkud da krenem....je,naša se đela zaljubila ;-)...wchera sam se konachno widla z newenom........ow wikend smo trebali iti w šenkowec k grgiju,jer mu starci idu w slawoniju...pa bu mel praznu kuću.....al na kraju smo ne ishli...je,čestitam grgiju ka je konačno postal stric,makar mu je owo weć negdi peti il koji put...itak,mislila sam da bu owo malo dokši post,al neda mi se weć pisati,weć me rokice bubaju....tak da gibammm...pozzzzzzz sema....nam was we se nabrajala....najwekša pusa
1.G
&
biwšem 8.Bcryzujowave
&
newenucerek
pa-pa
zujozujo

Post je objavljen 07.10.2007. u 14:04 sati.