Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Da poludis :XD

evo mene doma napokon..bila sam na sistematskom....haha
koji su to lomovi bili :D
ah to nije vazno...vazno je to da sam isla poslije s Enom na cugu u Paladium di radi onaj presladak konobar :-)
mi odlazimo i cujes njega: cure kaj vec idete?
cujes mene: pa...cuj...da :-)
on se nasmije i mi odemo.....:-)
dobili smo novog prof.iz vjeronauka..frajer dobro izgleda al brijem da je gay..heh
zovemo ga hrvoje :D
Imam novi nadimak..lol
jagodica bobica...heh...tak me zove saša zato kaj imam jednu rozu tweety pidamu u kojoj spavam pa me zajebava :-)
ljuta sam na buraza..kupio si je lacostice bas onakve kakve sam ja htjela al si ih nisam kupila jer ipak nisam htjela opustosit starce pa sam si kupila najkice :-)
E da....zaboravila sam spomenut..hehe....neki dan sam se nasred groblja prepirala s najvecim siptarom u cijeloj dubravi:D
zasto?? zato kaj je on poceo srat nes kaj ja ovo kaj ja ono...a ja mu se bahatim tamo...a komorski gleda i pisa od smijeha.....
najbolje kad je reko: joj mala,kaj si ti zabrijavas...cujes mene....ha-ha-ha
i unosim mu se u vacu..jos se cudim sta me nije propuco tamo negdje....:-)
sta ja radim..majko.......:-)
ah...ljudi fala na komentarima..ono :-)
sve cu vam vratit kad tad kad bum imala vremena jer sam previse zauzeta u zadnje vrijeme....:-)
evo stavit cu na post neke nove slikice...pa..:-)
ostavite komentara tak da swratim do vas....pusa svima......
:D

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 03.10.2007. u 13:11 sati.