Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

BIO ROĐENDAN

60 GODINA napunila ja juće u 13 sati. ljudi moji za dragu volju dosta, puno je to godina, a opet nekako brzo prošle, kao juće da sam 30 imala.I duša je mlada kao juće, jedino ponekad kosti bole, srce se umori , umiri pa zatreperi, volja se sakrije a i želje nakadašnje ispunjene i nema šta više da se želi, pa čak ni da se hoće nema se šta više. Još samo nada da će čudo da se desi,pa neko trajanje , duranje, promatranje i sjetih se onih Desankinih " sad srce moje bije tiše
sve manje volim a zam više no pre
već sad mi nebi reči mogo, onako dosta onako mnogo sa reć il dvije.

No ipak razveseliše me i čestitke i čestitari i pokloni i pismanca i lijepe želje. Evo dobih na iskrici prelijepu čestitku od jednog mog kako ih ja zovem "internista" pa da ju zapišem i ovdje.A kaže:

E pa, stara partizanko
neka ti bog podari mnogo godina još radosti, sreće
i zdravlja.. mladih ljudi, snažnih muškaraca..
derali te . ne poderali
ljubili te -ne doljubili
osvajali te - ne osvojili
valjali te - ne uvaljali
gnjavili te - ne ugnjavili

Neka te bog i svi sveci čuvaju
šuplja mosta - poprdljiva gosta
mnogih daća - nagorjelih gaća
i muškaraca koji kad gaće skidaju u zemlju
gledaju.

Uvijek imala - svima štimala
sa mladim spavala - svima davala
oko muška ruke svila
pa i mene prigrlila

Dosta za jutros

sretan ti trideset drugi rođendan
tvoj Strikan

davno bio moj tlidesettleci rođendan strikane, 6 banki je meni sada al još malo pa če biti 2 puta 32 u 64 a onda ć tek nadoići i sve smjeti i se moći. Možda onda dođe ta lijepa mirna starost. kažu starost lijepa. ma ije djeco , varaju vas. Ako još imaš zdravlje i ništa te ne boli i ako ima love, onda je nešto malo manje ružno, a inače načisto je ružno star biti.

dobila sam još čestitki i lijepih pjesama no to ću na wwebu.posjetite me


Post je objavljen 01.10.2007. u 12:23 sati.