Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Bla bla bla.....

ja opet pisem..neam kaj radit....pitam se kaj sad radim doma al ok...vani je malo trulo.....isus svi me ispituju za onaj tulum i pricaju mi kaj sam sve radila.....stane frajer i pita me: kak ti je bilo u subotu kad si dosla doma..ja gledam ono :D
naravno opet se moram smijat ko kreten....jucer me buraz zove van u dvoriste jer su me trebali sasavac i drago...ja izletim ko kreten u pidami i piatm kaj sad..a oni mi pricaju kak su opljackali kiosk pokraj policijske :D
i donjeli mi vezice za mobiltel...ja gledam i ne vjerujem :D
sad sam opet sama doma...buraz je vani..starci u svojoj kuci a ja sama jadna :D
danas na satu engleskog ja sjedim u zadnjoj klupi do prozora i kad sam osjetis kak nes smrdi..a to se sprdio ovaj decko ispred mene...ja usred sata pocela psovat i vristat..i kenem ja otvorit prozor i udisem malo zraka...i moja frendica se isto zaleti do prozora da ga otvori..i zena se zaljepi za staklo...kak se nabila...tj.zaletila se u staklo :D
ostatak sata su se svi gusili i vristali..haha
a profa se kriza :D
ma bolesno.......danas sam dobila 2..po obicaju iz matise.....
i tak....do maloprije sam bila vani al je postalo dosadno pa sam otisla.....
ja i frendica ko dvije glupace po isi ko klosari po mraku hodamo di nas noge nose..i boli nas :D
a nis...efo vam jedan spot za kraj..nadam se da cete ostavit puno komentara.....uzivajte

ps: pozz svima koji citaju blog...pozdravljam bratica...ekipu s kwarta....svoju kuju :D.......i naravno jednog deckica :D
kisss


MINA- STARIJI COVEK



Post je objavljen 28.09.2007. u 23:02 sati.